جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1162657
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهید رئیسی با تدبیرش ایران و ایرانی را در چشم جهانیان عزیز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم آباد در مصلای الغدیر با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: باید با عمل به سیره ائمه اطهار(ع)در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی رسوم غلط در مراسمات عزاداری، خاطرنشان کرد: باید رسم‌های غلط در برخی مراسم‌های عزا هم چون دعوت به ناهار و شام از سوی بازماندگان را حذف کنیم چرا که این روش خلاف شیوه پیشوایان معصوم(ع) و سنت الهی است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مجلس ترحیم برای طلب رحمت و غفران و آمرزش برای درگذشتگان است، افزود: این مراسم نباید محلی برای تظاهر، خودنمایی و تاج گل‌های چند میلیونی و بنرهای تسلیت باشد و مراسم ترحیم محل پوشیدن لباس تجملی و نمایش زیورآلات نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور کادر پزشکی مجرب برای درمان رایگان بیماران شکاف لب در لرستان، گفت: این عمل انسان دوستانه با همکاری مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی لرستان و موسسه ملی مرهم با حضور تیم ۶۰ نفره از پزشکان مجرب متخصص و فوق تخصص‌ ملی و بین‌المللی ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری در استان اجرا می شود و اتاق‌های عمل بیمارستان عشایر برای این جراحی ها مهیا شده است.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های دولتی در اجرای این رویداد مهم با مجمع خیرین همکاری کرده و به بیماران جهت درمان رایگان اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: ملت ایران به واسطه از دست دادن خدمت‌گذارانی صدیق آن هم خدمت‌گذاری در تراز رئیس‌جمهور شهید داغدار و محزون است، اما همین مردم به واسطه هوشیاری و بصیرت، این عزا را به حماسه کردند و بر سرمایه ملی و بین‌المللی کشور افزودند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شهید رئیسی با تدبیرش ایران و ایرانی را در پیش چشم جهانیان عزیز کرد، افزود: این عزت و سرمایه ملی و اجتماعی و اعتبار در نزد جهانیان با مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و شایسه از همه جهات و محور قرار دادن اخلاق‌مداری تداوم پیدا می‌کند.

وی در پایان با اشاره به صعود تاریخی تیم فوتبال خیبر به لیگ برتر فوتبال یادآور شد: این پیروزی را به مردم لرستان و همچنین کادر فنی و فرهنگی و بازیکنان خیبر تبریک گفته و امید می رود رئیس و مسئولان باشگاه با برنامه‌ریزی دقیق سطح اخلاقی و انظباطی بازیکنان و هواداران را افزایش دهند و برای استمرار حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور از کارشناسان ارشد و با تجربه استفاده و این تیم را حمایت و همراهی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha