یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه بیله سوار

حوزه/ امام جمعه بیله سوار گفت: شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و ضمن توجه به موضوع مشارکت حداکثری افرادی که بتوانند راه مکتب شهید رئیسی را ادامه دهند و آبروی کشور و نظام و انقلاب و رشد و تعالی و پیشرفت کشور را اولویت خویش قرار دهند را به جامعه و کشور معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه مشارکت و حضور حداکثری و دشمن شکن در انتخابات پیش رو ادامه دهنده راه شهدای خدمت است، اظهار کرد: رییس جمهور بعدی وظیفه سنگینی برعهده دارد، چرا که انتظار مردم از دولت به رغم وجود شهید رئیسی بسیار زیاد شده و مردم رییس جمهوری در تراز وی می‌خواهند تا ادامه دهنده راه خدمت رسانی به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین مسأله کشور انتخابات است و شورای محترم نگهبان نقش بزرگی در آینده سیاسی و انتخابات کشور دارند، گفت: شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و ضمن توجه به موضوع مشارکت حداکثری افرادی که بتوانند راه مکتب شهید رئیسی را ادامه دهند و آبروی کشور و نظام و انقلاب و رشد و تعالی و پیشرفت کشور را اولویت خویش قرار دهند را به جامعه و کشور معرفی کنند.

خطیب جمعه بیله سوار حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر را تضمین کننده انقلاب و نظام و آبروی سیاسی و امنیت و اقتدار کشور دانستند و از مردم و مسئولان و چهره‌های تاثیرگذار خواستند که با موضوع جهاد تبیین نهایت تلاش و حمایت خویش را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در ادامه با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخابات پیش رو، بیان کرد: دشمن در هر حال در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد و مردم باید هوشیار باشند و با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، مثل همیشه بینی دشمن را بر زمین بزنند.

امام جمعه شهرستان بیله سوار با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، تاکید کرد: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برترین و کامل‌ترین اسوه برای بشریت هستند و جوانان ازدواج این دو بزرگواران را الگوی خود قرار داده و خانواده‌ها نیز ازدواج را برای جوانان آسان کنند.

وی وضعیت راه‌های مواصلاتی استان را یادآور شد و بیان کرد: از مسئولین ذیربط درخواست می‌شود که در کنار عمران و آبادانی جاده‌ها جهت ایمن سازی مناطق حادثه خیز نهایت دقت را داشته باشند.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به افتتاح پروژه آب رسانی به خروسلو که به ۲۵ روستا آب رسانی شد، بیان کرد: از مسئولین استانی و شهرستانی خصوصاً از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه معظم و مدیرکل آب و فاضلاب استان اردبیل و از توجه و عنایات استاندار محترم و نماینده ولی فقیه در استان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امام جمعه شهرستان بیله سوار درخصوص هفته محیط زیست، عنوان کرد: آسیب به محیط زیست تضییع حقوق مردم است و باید مراقبت از محیط زیست و آموزش آن به نسل آتی مدنظر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha