یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
طز

حوزه / سرتیپ پوردستان گفت: شهید رئیسی، ۲۴ ساعته در حال خدمت مردم بود و شب و روز نمی‌شناخت و تمام تلاشش در مسیر رفع مشکلات کشور و مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، شب گذشته در چهلمین یادواره ۲۷ شهید روستای آزران کاشان در حسینیه احمدیه، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: شهدا در دفاع از باورهای دینی، سینه خودشان را آماج گلوله‌های دشمن قرار دادند.

سرتیپ پوردستان با بیان اینکه شهدا در مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) فارغ التحصیل شده بودند، افزود: شهدا در شرایط خطرناک و ماموریت‌های حساس به رسالت خودشان به شایستگی عمل کردند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز ایران به برکت خون‌های پاک شهدا به عنوان یک ابر قدرت در دنیا معرفی می‌شود، ابراز کرد: شهدا با تمام توان در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه خون شهیدان در جامعه جریان پیدا می‌کند، تصریح کرد: شهید از نفس می‌افتد تا ما بتوانیم بایستیم و راه را ادامه بدهیم.

سرتیپ پوردستان با بیان اینکه بزرگان دینی ما برای شهادت لحظه شماری می‌کردند، یادآور شد: اشتیاق به شهادت در سیره اهل بیت(ع) نیز دیده می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: شهید رئیسی نیز بارها شهادت را از خدا طلب می‌کرد و از امام رضا (ع) می‌خواست تا برای رسیدن به این جایگاه واسطه شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه شهید رئیسی مظلوم واقع شد، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، ۲۴ ساعته در حال خدمت مردم بود و شب و روز نمی‌شناخت و تمام تلاشش در مسیر رفع مشکلات کشور و مردم بود.

سرتیپ پوردستان احیای واحدهای تولیدی را یکی از خدمات شهید رئیسی عنوان کرد و یادآور شد: رئیس جمهور شهید، چندین هزار کارگر و نیروی خدماتی بیکار شده را مشغول به کار کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha