پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
2.jpg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان اردبیل شهید جمهور را مسئولی ساده زیست و با اقتدار معرفی کرد و گفت: ولایت‌پذیری محض شهید رئیسی او را محبوب قلوب مردم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی، عصر امروز در نشست بصیرتی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، گفت: رئیس جمهور شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی مخلص بود و ایمانی عمیقی در وجود او تبلور می‌کرد و همواره بر تداوم این روحیه تلاش می‌کرد.

وی به بیان ویژگی‌های شهید رئیسی پرداخت و افزود: رفع مشکلات اقتصادی از دغدغه‌های این شهید والامقام بود و همیشه در برنامه‌ها و سیاست‌های خود این موضوع را در دستور کار داشت.
مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به قدرشناسی مردم از خادمان نظام اسلامی، تصریح کرد: در زمان اغتشاشات، دشمنان گسست بین مردم و حاکمیت را ترویج می‌دادند اما تشییع باشکوه آیت‌الله رئیسی نشان داد که پیوند عمیقی بین نظام و حاکمیت وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی، شهید جمهور را مسئولی ساده زیست و با اقتدار معرفی کرد و ادامه داد: ولایت‌پذیری محض و پیروی از فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، شهید رئیسی را محبوب دلها ساخت.

ولایت‌پذیری شهید رئیسی او را محبوب دلها ساخت

ولایت‌پذیری شهید رئیسی او را محبوب دلها ساخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha