یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/ امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه، حماسه تشییع میلیونی شهدای خدمت را که با مشارکت حداکثری برگزار کردند را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ولایت مداری، ارایه خدمت جهادی، مردم داری و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز شهید جمهور رئیسی بود و مردم در انتخابات پیش رو رئیس جمهوری در تراز این شهید برای خدمتگزاری انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای خدمت الگویی ارزشمند برای تاریخ ایران هستند، گفت: قطعاً رشادت‌ها و فداکاری‌های جهادی و شبانه‌روزی شهید سید ابراهیم رئیسی و جمع دیگری از خادمان نظام و ولایت تا همیشه روزگار در خاطره ملت ایران اسلامی خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به تاکید فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه، حماسه تشییع میلیونی شهدای خدمت را که با مشارکت حداکثری برگزار کردند را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تکمیل کنند.

باقری بنابی با اشاره به اینکه کشاورزان در پرداخت زکات محصولات خود که سبب برکت کشاورزان می‌شود همت کنند، عنوان کرد: زکات یکی از فروعات دین اسلام است و پرداخت زکات باعث افزایش روزی و برکت در زندگی می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج پرداخت زکات، گفت: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به گرامیداشت هفته محیط زیست، تصریح کرد: کشاورزان پس از برداشت کاه و کلش مزارع را آتش نزنند که آتش زدن کاه و کلش پس از برداشت گندم و جو هم به محیط زیست آسیب می‌زند و هم مواد مغذی زمین را دچار آسیب می‌کند و همچنین کشاورزان و دامداران در حمل کلش و کنجاله‌ها طوری حمل کنند که در شهر پخش نشود و مردم به دردسر نیفتند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه نظارت بر کشتار دام و کنترل مهر دام ذبح شده، تامین بهداشت غذائی و کنترل بیماری‌ها است، بر ضرورت تعامل، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های حوزه سلامت در مبارزه با کشتار غیرمجاز دام تاکید کرد.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود: رعایت تقوای الهی سبب محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha