جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حاج ابوالقاسم

حوزه/ شهید رئیسی از انسان های بابرکت جمهوری اسلامی ایران بوده و برکات ایشان غیر از رهبر معظم انقلاب، قابل مقایسه با سایر رؤسای جمهور ایران نبوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در نشست تبیینی انتخابات که با حضور نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام، به روایتی از امام رضا علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فرمودند: « هذا [الامام الجواد علیه السلام] المَولُودُ الّذی لَم یُولَد مَولُودٌ أعظَمُ بَرَکَةً عَلی شیعَتِنا مِنهُ / این مولودی است که پر برکت تر از او برای شیعه ما به دنیا نیامده است».

وی ابراز داشت: شهید رئیسی نیز از انسان های بابرکت جمهوری اسلامی ایران بود و برکات ایشان غیر از رهبر معظم انقلاب، قابل مقایسه با سایر رؤسای جمهور ایران نبوده است.

سخنران این نشست خاطرنشان ساخت: خدمات شهید جمهور به ایران اسلامی بسیار بود و ایشان طرح های نیمه کاره بسیاری که سالیان سال مانده بود را به سرانجام رساند و تفاوتی برای او نداشت که به اسم چه کسی تمام می شود و فقط به فکر رفاه مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان داشت: معنویت بالای شهید رئیسی سبب برکت فعالیت ایشان شد و بحمدالله توانست پروژه های بسیاری را به اتمام برساند.

وی ابراز داشت: روحانیت در انتخابات آتی باید بر جنبه های معنوی شهید رئیسی تکیه نموده و به تشویق مردم بپردازد تا فردی با خصوصیات شهید جمهور از سوی مردم انتخاب شود.

شهید رئیسی از مسئولان بابرکت جمهوری اسلامی ایران بود/ خدمات شهید جمهور تبیین شود

سخنران این نشست خاطرنشان ساخت: داشتن خوی اشرافی گری، رانت و ویژه خواری را به همراه خواهد داشت و تقابل آیت الله رئیسی با این خصوصیات بسیار عجیب بود و با قدرت جلوی آن می ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان داشت: داشتن گفتمان و کارآمدی، دو عنصر مهم برای یک رئیس جمهور است و شخص شهید رئیسی، این دو عنصر را باهم داشتند و تلاش بسیاری در این راستا کرده اند.

وی ابراز داشت: فعالیت برای افزایش مشارکت در انتخابات مبتنی بر صفات و ویژگی های شهید آیت الله رئیسی و تأکید بر داشتن چنین شاخصه هایی در رئیس جمهور بعدی، از وظایف حوزه و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در پایان به برخی از سوالات نمایندگان طلاب و فضلا پیرامون فضای انتخاباتی کشور پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha