جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان گفت: حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) به عمل و رأی مردم اعتماد داشت و خواهان تشکیل جمهوری اسلامی بود، عنصر امید در دل حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) یک عنصر دائمی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم فاطمه احمدی در مراسمی که به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) از سوی مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان با حضور جمع کثیری از بانوان در موسسه قرآنی این مدرسه برگزار شد، امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) را یک سرآمد همه جانبه معرفی کرد.

وی توضیح داد: امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) هم در علوم دینی، ایمان، تقوا و رفتارهای پرهیزکارانه و هم در استحکام شخصیت و قوت اراده و قیام لله، سیاست‌ورزی انقلابی و ایجاد تحول در نظام بشری سرآمد و یگانه است.

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به این مطلب که «حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) سه عمل بزرگ و تاریخی در سطح کشور ایران، در سطح امت اسلامی و نیز در سطح جهان انجام داد»، گفت: این سه تحول در تاریخ بی‌سابقه است و شاید در آینده هم شبیه اینها بوجود نیاید.

خانم احمدی خاطرنشان کرد: تحولی که حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) در سطح کشور بوجود آورد، ایجاد انقلاب اسلامی در کشور بود، انقلاب را مردم انجام دادند و امام راحل آن را بوجود آورد، این انقلاب یک ساخت سیاسی-سلطنتی را درهم شکست و مردم‌سالاری را جایگزین آن کرده و بی هویتی ملت را به هویت‌ملی و اعتماد به نفس تبدیل کرد و «ما می‌توانیم» را که کلید حل مشکلات است، در سطح کشور بوجود آورد.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین که به‌گمان صهیونیست‌ها و آمریکا یک مسئله تمام‌شده به حساب می‌آمد، با حرکت و تحول حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) در سطح امت اسلامی به مسئله اصلی جهان اسلام تبدیل شد.

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌ علیها) گرگان در بحث از تحول در سطح جهانی گفت: حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) فضای معنویت و توجه معنوی را در دنیا زنده کرد و این تحولات را به پشتیبانی «ایمان و امید» انجام داد، حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) به عمل و رأی مردم اعتماد داشت و خواهان تشکیل جمهوری اسلامی بود، عنصر امید در دل حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) یک عنصر دائمی بود.

خانم احمدی بزرگترین توصیه حضرت امام(رحمة‌الله‌علیه) را ادامه دادن راه ایشان دانست و اظهار کرد: هر کس ایران و منافع ملی ایران را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و امید در کشور تلاش کند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، رئیس جمهور و همراهانشان، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در این برهه از زمان مصمم‌تر از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و با تحقیق و بررسی فرد لایق و شایسته‌ای را انتخاب کنیم تا بتواند با حمایت دولتمردان و مردم گره از مشکلات کشور باز کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha