سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی در مراسم سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) در اداره کل کمیته امداد استان قزوین گفت: امام خمینی(ره) قهرمان توحید بود و در توحید نظیر نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در مراسم سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) که در اداره کل کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، گفت: اگر امروزه خواسته باشیم برای آیه «سلام علی ابراهیم کذلک نجزی المحسنین» مصداقی بیاوریم امام خمینی(ره) یکی از مصداق این آیه است اگر قرآن فرمود سلام علی ابراهیم امروز باید بگوییم سلام علی عبد صالح الامام خمینی، چون قهرمان توحید بود امام در توحید نظیر نداشت.

وی افزود: مبانی فکری و سیر حرکتی در حوزه های علمی پژوهشی و همین طور سیاست و مبانی سیاست حاکمیتی، مبانی وحیانی و توحیدی بوده است هیچ حرکتی از امام نمی بینیم مگر اینکه ریشه در قرآن دارد قیام امام، مقاومت امام، صبر و شکیبایی امام، چه در میادین تبعید، چه در مقاومت و صبر فردی بعد از شهادت شهید مصطفی و چه در برابر هشت سال جنگ نابرابر در مقابل انقلاب نوپا و غیر مسلح.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: برای حقانیت این مسیر دینی قوی و منطقی و فطری فقط باید رسانه درست و توانمند باشد و انتقال درست صورت بگیرد که به هر دلی برسد آن دل روشن می شود. امام توانست این حقیقت دینی را، فرهنگ اصیل اسلامی را و اسلام ناب محمدی را به عالم پیرامون خودش به خوبی برساند. غرب و شرق مات و مبهوت این همت و هیبت شخصیتی دینی و نافذ و تأثیرگذار امام بود و عالم و آدم را امام تسخیر کرد و به حرکت در آورد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اذعان داشت: حرکت امام و پیرو آن مقام معظم رهبری نگاهی که به نسل آینده داشتند و دارند با نامه های خاص خود که هدفش جلب فطرت ها و سیرت های پاک جوانان عالم است امروز می بینیم پاسخ داده می شود اگر می بینیم یکی یکی جوانان، فرهیختگان و دانشمندان به صف مقاومت عالم می پیوندند و در فضای مجازی این را اعلام می کنند از این انقلاب و مسیر و سیره امام و مقام معظم رهبری است.

امام خمینی قهرمان توحید بود و در توحید نظیر نداشت

امام خمینی قهرمان توحید بود و در توحید نظیر نداشت


انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha