جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید صاحبان نظر به ویژه علما و روحانیون و حوزه های علمیه نسبت به معرفی بهتر، کاملتر و بیشتر شخصیت علمی، اخلاقی و همچنین سیاسی و دینی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به نسل نوجوان و جوان تلاش بسیاری داشته باشند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی رضوان الله تعالی و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در سخنانی اظهار داشت: این انقلاب که امروز شاهد اقتدار و سربلندی آن هستیم حاصل و معلول خون هزاران شهید، ایثارگر، جانباز، جهادگر و... می‌باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره نشان داده اند که هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند بنابراین در قیام ۱۵ خرداد ۴۲ ملت ایران نشان داد که با ظلم و ستم سر ناسازگاری دارد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از صفات و ویژگی‌های برجسته امام راحل اشاره کرد و عنوان داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت والا و منحصر بفرد در یک قرن اخیر می‌باشد و از ایشان می‌توان به عنوان یک مصلح بزرگ یاد نمود که توانست بعد از قرن‌ها یک حکومت اسلامی به معنای واقعی در جهان ایجاد کند.

حجت الاسلام قدرتی افزود: امام خمینی (ره) در بعد علمی نیز یک شخصیت منحصر به فرد و ارزنده و بی نظیر در جهان اسلام بودند و هم اکنون آثار و نظریات ایشان در بسیاری از حوزه‌های علمیه کشور و حتی در دیگر کشورهای اسلامی مورد تدریس قرار می‌گیرند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امام خمینی (ره) با وجود اینکه نزدیک به ۲۰ سال با رژیم ستمشاهی مبارزه کرد ولی هرگز تسلیم فشارها و زندان‌ها و تبعید نگردید و با اتکا به خداوند متعال و همچنین پشتیبانی ملت ایران توانست در مقابل نظام ستمشاهی به پیروزی برسد.

حجت الاسلام قدرتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید صاحبان نظر به ویژه علما و روحانیون و حوزه های علمیه نسبت به معرفی بهتر، کاملتر و بیشتر شخصیت علمی، اخلاقی و همچنین سیاسی و دینی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به نسل نوجوان و جوان تلاش بسیاری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha