دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: اقدامات امام خمینی (ره) علیه کشور نامشروع اسرائیل، شایسته تقلید و چراغ راه است.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رهبر کبیر حضرت امام روح الله الموسوی خمینی (ره) در پیامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی تاریخ ساز و نابغه بود. وی محافظ بزرگ دین الهی، پاسدار راستین اصول و ارزش های اسلامی، فقیه و عالم بزرگ، معلم فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامی بود.
حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس جعفری در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با اسرار و رموز سیر و سلوک عرفانی آشنایی کامل داشت. و از اشخاص عارف نما و عابد نما بیزار بود. این شخصیت بزرگ اسلامی با انجام وظیفه در مورد اصلاح و احیای دین و جامعه، عملا سیاست علوی را در پیش گرفت و مسیر تاریخ بشری را تغییر داد.
وی تاکید کرد: نقش امام خمینی در برابر وجود نامشروع اسرائیل، شایسته تقلید و چراغ راه است.
این سناتور پاکستانی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همچنین شخصیت بصیر و حکیمی بود که چهره منافقان دشمنان داخلی اسلام را در برابر همگان آشکار کرد. وی اندیشمندی عالی رتبه، فقیه و بنیانگذار سیاست سازنده، افشاگر توطئه های استعمار جهانی و شخصیتی بزرگ بود که با اندیشه ها و اقدامات خوب، برای اتحاد مسلمانان تلاش کرد.
حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس جعفری رئیس MWM پاکستان گفت: امام خمینی (ره) همواره مشکلات کلیدی جهان اسلام را شناسایی و به مردم بیان کرد. وی انسان بزرگی بود که مسلمانان را از چهره شوم دشمنان داخلی و خارجی اسلام آگاه ساخت. و همچنین راهنمای بی نظیری بود که به مردم آموخت که چگونه با استفاده از آموزه‌های اسلامی، مراحل تکامل را در هر زمینه ای رقم بزنند؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha