سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
فاظمیان

حوزه/ امام جمعه خاکعلی گفت: امروز نه‌تنها انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و با رهبری حکیمانه سلف صالح امام به این نقطه رسید، بلکه تمام معیارهای انقلابی امام را امروز در حال تحقق می‌بینیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه خاکعلی در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: امروز نه‌ تنها انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و با رهبری حکیمانه سلف صالح امام به این نقطه رسید، بلکه تمام معیارهای انقلابی امام را امروز در حال تحقق می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: آن روز امام فرمودند «اسرائیل باید از بین برود»، امروز حتی آن کارشناس صهیونیست هم می‌گوید ما در آغازِ پایان حیات اسرائیل قرار داریم. آن روز امام فرمودند «استکبارستیزی در مقابل آمریکا باید ادامه پیدا کند»، تا آن روز مرگ بر آمریکا تنها در این کشور شنیده می‌شد اما امروز کجای جهان هست که صدای مرگ بر آمریکا از آن به گوش نرسد.

وی اضافه کرد: امروز می‌بینید مردم در عزای رئیس‌جمهوری که از دست دادند، بزرگ‌ترین امتیازی که از او می‌گویند کمک به قشر آسیب‌پذیر است، هرچه امام آن روز گفت، نقطه عملی فرمایشات ایشان را چند برابر در جامعه امروز خودمان مشاهده می‌کنیم بنابراین با این خصوصیت می‌گوئیم امام در ذهن ما زنده است.

امام جمعه خاکعلی ضمن عرض تسلیت شهادت آقا امام جواد علیه السلام را به محضر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، گفت: یکی از فرمایشات نورانی آن حضرت این است که فرمودند مومن به سه چیز احتیاج دارد اول توفیق از طرف خدای مهربان دوم واعظ درونی سوم نصیحت پذیری

حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیه و روز ازدواج گفت: اگر ما به بهترین الگوهای آفرینش توجه داشته باشیم که چقدر آسان و بدون تشریفات انجام شده خواهیم دید که سنت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم امر ازدواج باشد چقدر رونق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آیت الله سعیدی به دست ماموران پهلوی در سال ۱۳۴۹ که در زیر شکنجه شهید شد به آنها زیر شکنجه می‌گوید بیخود خود را خسته نکنید زیرا هر قطره از خون من که در زمین ریخته شود از آن خون نام مقدس امام خمینی رحمت الله علیه نقش می‌بندد یکی از شاگردان امام خمینی بود و همینطور آیت الله غفاری یکی دیگر از شاگردان امام خمینی که او هم در زیر شکنجه شهید شد و شهید دیگر افتخار استان قزوین شهید حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نصرت الله انصاری که در زیر شکنجه شهید شد.

امام جمعه خاکعلی ضمن گرامیداشت شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعود در سال ۱۳۶۶، در پایان رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای محبوب در رابطه با انتخابات گفت رهبر عزیز ما فرمودند انتخابات میدان تبیین است نه عرصه تخریب و صحنه عزت و حماسه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha