پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: بی شک رشد و پیشرفت کشور نیازمند فعالیت شخصیت هایی چون شهید رئیسی است که مخلصانه به مردم خدمت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی طی سخنانی در دیدار با سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرماندهی انتظامی از جمله در استان گیلان در راستای تحقق امنیت و آرامش مردم، ابراز داشت: با وجود آن که در فتنه ها و آشوب های اخیر در کشور مجموعه فرماندهی انتظامی، شهدا و جانبازانی را تقدیم کرد اما محبوبیت بچه های فراجا در بین مردم در اوج مظلومیت بیشتر هم شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کشور ما در راستای رشد و تعالی و پیشرفت نیازمند شخصیت هایی همچون شهید رئیسی است که صادقانه و مجاهدانه به مردم خدمت کنند و همچون شخصیت های اول انقلاب نیاز به همین روحیه ها و تلاش ها در بین مسئولان داریم.

امام جمعه رشت با بیان این که حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند سخت کوشی، مجاهدت و ایثار است، افزود: در سطح استان نیز مدیران و مسئولان خدمات خوبی ارائه کرده اند اما نباید به همین میزان اکتفا کرد بلکه باید بر تلاش ها و مجاهدت ها افزود.

وی همچنین با اشاره به این که اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا خوب است اما نیازمند تعامل و همراهی دیگر نهادها و ارگان هاست، اظهار داشت در این خصوص همه نهادها باید هماهنگ عمل کرده و در عین حال به آسیب ها و فرصت های موجود نیز به دقت نگریسته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha