یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: حضور در انتخابات امروز به یک وظیفه ملی و شرعی تبدیل شده است زیرا دشمنان مترصد هستند که مردم مشارکت در این انتخابات کمرنگ باشد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه جاری در سخنانی اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در کشورمان می‌باشد و همه به این امر افتخار می‌کنیم، زیرا این نظام اسلامی با همت و تلاش مردم شکل گرفته است و اداره آن به صورت مستقیم توسط ملت انجام می‌شود.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری آینده برای مملکتمان بسیار سرنوشت‌ساز می‌باشد؛ بنابراین بی‌تفاوتی در این بار به نوعی نشان دهنده عدم تمایل به آینده مملکت و کشور می‌باشد لذا کسانی که عمداً یا سهوا در این انتخابات شرکت نمی‌کنند به نوعی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: اما با مشارکت بالای مردم در انتخابات و حضور آنان در این همه پرسی مهم، دشمن به خوبی می‌فهمد که این کشور همچنان حامی و پشتیبان دارد و آن حامیان کسانی نیستند جز ملت ایران، بنابراین هر کسی که عرق ملی دینی دارد و دوستدار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است باید در انتخابات ریاست جمهوری که در تیرماه برگزار می‌شود احساس وظیفه کند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: حضور در انتخابات امروز به یک وظیفه ملی و شرعی تبدیل شده است، زیرا دشمنان مترصد هستند که مردم مشارکت در این انتخابات کمرنگ باشد تا از آن به سود خود بهره‌برداری‌های سیاسی نمایند، بنابراین برای دفع این توطئه دشمنان باید همه یک صدا و باهم در پای صندوق های رای حاضر شویم تا ان شاءالله رئیس جمهور انقلابی و مردمی و پیگیر و لایق انتخاب نماییم که بتواند راه شهید رئیسی که شهید خدمت بود را دنبال کند.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود یادآور شد: در میان افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نموده‌اند بی‌شک فرد اصلح و یا افراد اصلح پیدا می‌شود؛ بنابراین ما نمی‌توانیم بهانه‌ای همچون اصلح نبودن در میان نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشیم و خدایی ناکرده با صندوق‌های رای قهر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha