سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کرمان

حوزه/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عمل به فریضه جهاد تبیین، رسالت مهم نخبگان در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار محمدعلی نظری طی سخنانی در قرارگاه استانی جهاد تبیین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، ابراز داشت: در حالی که دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای پمپاژ ناامیدی عمل می کند ما در مقابل باید با عمل به فریضه جهاد تبیین به دنبال امیدافزایی باشیم.

وی با بیان این که رئیس جمهور شهید همواره در راستای تقویت فضای امید و نشاط و پویایی در جامعه عمل می کرد، افزود: فعالیت‌های مثبت دولت سیزدهم جای هیچ شک و شبهه‌ای ایجاد نخواهد کرد و مشکلی در باب انتخابات نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر لزوم نقش آفرینی نخبگان و رسانه ها در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هم حضور حداکثری و هم انتخاب آگاهانه بسیار مهم است و باید برایش برنامه ریزی کرد.

وی بیان داشت: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب، حضور گسترده مردم در انتخابات یک حماسه دیگر به دنبال حماسه تشییع پیکر شهید جمهور را رقم خواهد زد و این گونه توطئه شوم دشمنان خنثی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha