سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1161839
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
تصاویر برگزاری ششمین جلسه جهاد تبیین در لرستان

حوزه/استاندار لرستان گفت: جمهوری اسلامی یک نظام‌ الهام بخش است و باید این الهام‌بخشی را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در نشست جهاد تبیین لرستان که عصر یکشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد گفت : جهاد تبیین و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نیاز به کار تخصصی دارد که حوزه رسانه‌ها و بخش هنر می‌تواند نقش مهمی در تبیین‌گری داشته باشد.

وی با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد افزود : جهاد تبیین در حوزه ارائه خدمات نظام و انقلاب در همه حوزه‌ها یک ضرورت است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی به جهاد تبیین نیازمند است، گفت:جامعه بشری باید این را بفهمد که انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته است که امروزه به صورت صحیح و سریع می‌تواند در دنیا اثرگذار باشد.

شفقت با بیان اینکه تفکر شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی باید به عنوان یک الگو در جامعه تثبیت شود، گفت : بایدفرهنگ خدمتگزاری که رئیس جمهور شهید در جامعه ایرانی و جامعه جهانی تولید شده استمرار داشته باشد .

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نظام‌ الهام بخش است و باید این الهام‌بخشی را به جهانیان نشان دهیم، افزود: اعلام عزای عمومی ۲.۵ میلیارد از جمعیت جهان برای رئیس جمهور کشورمان نشان از این الهام‌ بخشی دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به واژه هنر گفت: نوع اقدام مناسب در تبیین برای اثرگذاری در ذهن مخاطب ضروری است و مسئولیت تبیین یک مسئولیت هنری است.

شفقت با بیان اینکه باید دبیرخانه جهاد تبیین در استان در قالب کانون اندیشه‌ورزی تثبیت شود و افراد مختلف را با توانایی‌های متفاوت شناسایی کنند، افزود: هدف ما تبیین کارکرد نظام اسلامی به جامعه جهانی است که با یک برنامه منسجم و منظم در کنار تولید محتوا و تربیت تبیین‌کننده در کانون اندیشه‌ورز می‌توان به اهداف مورد نظر در زمینه تبیین خدمات و عملکرد انقلاب و نظام مقدس برای آگاهی‌بخشی بیشتر مردم رسید.

استاندار لرستان با اشاره به موفقیت جهاد تبیین در عرصه مقاومت گفت:رزمندگان ما سابقه ۸ سال دفاع مقدس را طوری ترسیم کردند که امروز این جریان با نوآوری خاص در غزه در حال اجرا شدن است.

شفقت در پایان افزود: لرستان می‌تواند به عنوان یک الگوی منطقه‌ای در حوزه جهاد تبیین نقش ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha