پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
ب

حوزه/ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: جهاد تبیین یکی از مباحث روز کشور است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود و یکی از راه‌های مؤثر در اجرای آن به صورت محله‌محور و استفاده از ظرفیت معتمدین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی در جلسه هیأت اندیشه ورز کمیته مشارکت حداکثری انتخابات شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم به صورت تبلیغات محیطی و فضای مجازی و حضور در مجامع عمومی از طریق مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مردم بیان شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، به منظور آگاهی بخشی و جذب مشارکت هرچه بیشتر، هنر ما باید این باشد که تمامی خدمات و گفته های دولت را مقابل چشم مردم بیاوریم.

محمدی فشارکی در ادامه بیان داشت: با انجام جهاد تبیین باید رغبت مردم پای صندوق های مردم بیشتر شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه کام مردم را با معرفی یادآوری طرح ها و خدمات رییس جمهور ولایی و مکتبی را برای مردم معرفی کنیم و گام های موثر وی را تبیین کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: پذیرش مسئولیت برای کسی که به فکر خدمت واقعی به مردم است در این شرایط سخت کشور نوعی ایثار و از جان گذشتگی است و هرکس در حد توان خود باید به آن مسئول کمک کند.

وی تاکید کرد: دست‌های بیرونی و دست‌نشانده استکبار جهانی با نیت محدودکردن انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند که وظیفه هر فرد مسلمان و دلسوز کشور کمک برای حضور حداکثری برای سربلندی ایران اسلامی است.

سرپرست فرمانداری کاشان خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا شخصیت حقیقی شهید رئیسی به شخصیت حقوقی او به عنوان یک رئیس جمهور جاری و ساری نشود چرا که اگر مردم فضائل و ویژگی‌های فردی حضرت آقای رئیسی(ره) را در جایگاه رئیس جمهور و دولت ببینند این دولت الگو خواهدشد؛ لذا دشمن به دنبال آن است که دولت سیزدهم که در راس آن رئیس جمهور شهید بوده است، الگو نشود.

انتهای پیام./

جهاد تبیین به صورت محله‌محور در کاشان اجرایی شود

جهاد تبیین به صورت محله‌محور در کاشان اجرایی شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha