پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
لا

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام ویژه دادگستری استان اصفهان در جهت پیشگیری از جرم تأکید کرد و گفت: اهتمام به پیشگیری از جرم رسیدگی ها را راحت تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مصطفی معینی آرانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کاشان که با حضور عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، مدیر کل دادگستری استان اصفهان، قضات، روحانیون و جمعی از مسئولان انتظامی، نظامی و اجرایی در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شده بود ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، خدمت، امنیت و سلامت، اظهار داشت: برای تلاشگران در عرصه خدمت به مردم آرزوی توفیق می نماییم.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات محسن تاج افروز، رئیس سابق و آرزوی توفیق و سلامتی خدمت بیشتر به مردم برای سید علی مرتضوی فارسانی، رئیس جدید دادگستری شهرستان کاشان، افزود: گرچه دستگاه قضا پروتکل خاص خودش را دارد ولی اینجانب در جهت خدمت به مردم دارالمؤمنین کاشان آماده همکاری با دستگاه قضا هستم.

معینی آرانی، جهت گیری کلی مجلس شورای اسلامی را تعاون، همدلی و همکاری دانست و ادامه داد: با دستگاه قضا پیمان می بندیم در مسیر خدمت گذاری به نظام، رهبری و مردم دریغ نکنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام ویژه دادگستری استان اصفهان در جهت پیشگیری از جرم تاکید کرد و گفت: اهتمام به پیشگیری از جرم رسیدگی ها را راحت تر می کند.

معینی، بر لزوم تقویت نیروی انسانی در دستگاه قضائی کاشان، به طرح تخصیص شعب تجدید نظر به عنوان مطالبات مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل موانع قانونی موجود، امکان تخصیص دادگاه تجدید نظر در شهرستان وجود نداشته است؛ لذا در دوره جدید مجلس با کمک و راهنمایی دستگاه قضا تمام تلاش خود را برای عملی شدن این طرح به کار خواهیم بست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha