پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1162465
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
غ

حوزه / با حضور عضو خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان قضائی استان اصفهان و منطقه کاشان ضمن قدردانی از زحمات ۲۰ ساله محسن تاج افروز، سید علی مرتضوی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کاشان ظهر امروز با حضور عضو خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، مدیرکل دادگستری استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری ویژه کاشان ،رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، قضات، روحانیون و جمعی از مسئولان انتظامی، نظامی و اجرایی در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

محسن تاج افروز، رئیس سابق دادگستری شهرستان کاشان ضمن گرامی داشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس، امنیت، سلامت، خصوصا شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محبوب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و شهدای خدمت، موفقیت خود در عرصه قضائی را مدیون دعای والدین و تلاش خانواده اش دانست و افزود: دعای خیر پدر و مادر و همراهی همسر و فرزندانم باعث موفقیت اینجانب در دوران مسئولیت سنگین ریاست دادگستری شهرستان کاشان بوده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های رؤسای سابق و فعلی دادگستری استان اصفهان یادآور شد: از همراهی دادستان ها، قضات، اعضای شوراهای حل اختلاف، دادگاه های نظامی، مسئولان، خصوصا نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کاشان قدردانی می نمایم.

در ادامه پس از سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل دادگستری استان اصفهان، حکم قدردانی رئیس قوه قضائیه از رئیس سابق و معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان کاشان قرائت شد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خطاب به مرتضوی رئیس جدید دادگستری کاشان با اشاره به بیانات امام راحل خطاب به قضات آمده است: به قضات محترم در عصر حاضر و اعصار آینده وصیت می کنم با در نظر گرفتن احادیثی که از معصومین(ع) در اهمیت قضا و خطر عظیمی که قضاوت دارد و با توجه و نظر آن چه درباره قضاوت به غیر حق وارد شده است، این امر خطیر را تصدی نمایید.

در ادامه حکم آمده است: جناب آقای سید علی مرتضوی خارسانی، معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی، حقوقی و رئیس دادگستری شهرستان کاشان منصوب می شوید، امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام./

رئیس دادگستری شهرستان کاشان معرفی شد

رئیس دادگستری شهرستان کاشان معرفی شد

رئیس دادگستری شهرستان کاشان معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha