دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 1162323
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
78ع

حوزه / طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اساتید دانشگاه‌های سوریه در تالار آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم انسانی این دانشگاه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم هدف از برگزاری این دوره را اعتلای سطح آگاهی و معرفت افزایی اساتید ذکر کرد و افزود: ضیافت اندیشه سفره تفکر است و فرصت مغتنمی برای تفکر دینی، مذهبی و سیاسی و معرفت افزایی اساتید است تا در کنار مباحث علمی با مباحث روز کشور و دنیا آشنا شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: استادان دانشگاه بایستی بیانات رهبر را که در حول چند محور مهم اشاره کردند، سرلوحه امور خود بدانند و آنها را به درستی تبیین نمایند.

وی با بیان اینکه دوره های دانش‌افزایی اساتید فرصت ارزشمندی است که اعضای هیأت علمی دانشگاه علاوه بر بعد علمی به توانمندی در زمینه های فرهنگی نیز مجهز شوند خاطر نشان کرد: برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان یکی از بهترین فرصت‌ها برای توسعه و تبیین ارزش‌های اسلامی و نیز رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه در این طرح اساتید دانشگاه در کارگاه های اختصاصی و با حضور اساتید و کارشناسان خبره و برجسته کشور با موضوعات مختلف با آخرین مباحث روز کشور آشنا می شوند، افزود: از استادان شرکت کننده در این دوره، درخواست می شود تا فرصت را مغتنم شمرده و از فضای ایجاد شده در جهت تبادل آرا، بیان دیدگاه ها و نظرات خود نسبت به مسائل معرفتی بهره ببرند.

در آئین آغاز بکار این نشست از ۶ نفر از اساتید و مدیران نشست های ضیافت اندیشه سال ۱۴۰۲تجلیل شد.


۱۲۰ استاد دانشگاه کاشان در این دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید شرکت کردند.

انتهای پیام. /

آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha