چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امروز مسلمانان جهان باید با توجه به شرایط حساس مسلمین تلاش بسیاری برای حفظ وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی داشته باشند تا از توطئه‌های دشمنان اسلام در امان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام(ص) در توصیف و بیان ویژگی‌های برادران دینی خویش می‌فرمایند، برادران دینی من کسانی هستند که اهل ایمان و توحید می‌باشند و بعد از من دین اسلام به دست آنها خواهد افتاد و به عنوان هدایتگر در جامعه اسلامی خواهند بود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج افزود: بنابراین زمانی که بدی‌ها در جامعه اسلامی رواج پیدا می‌کنند آنان در مقابل آن، جبهه می‌گیرند و برای اصلاح جامعه اسلامی دست به کار می‌شوند.

وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های برادران دینی، تلاش برای کسب روزی حلال می‌باشد، بنابراین یک مسلمان واقعی کسی است که در بحث اقتصاد و کسب روزی حلال بسیار حساس می‌باشد.

ماموستا حسینی ادامه داد: بی‌شک خداوند کسانی که به دنبال کسب روزی حلال برای خانواده خویش هستند را یاری می‌نماید.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، تصریح کرد: بنابراین یاران و برادران دینی رسول خدا(ص) کسانی هستند که در سختی‌ها و در دوران غیبت همواره دین و ایمان خود را در برابر دشمنان حفظ می‌کنند و بر پیمان خود ثابت قدم می‌باشند.

وی تصریح کرد: لذا امروز مسلمانان جهان باید با توجه به شرایط حساس مسلمین تلاش بسیاری برای حفظ وحدت و اتحاد بین کشورهای اسلامی داشته باشند تا از توطئه‌های دشمنان اسلام در امان باشند.

ماموستا حسینی با تأکید بر ضرورت امنیت در هر جامعه‌ای، یادآور شد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در کشور و استانمان داریم بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که این امنیت را دشمنان با استفاده از تفرقه از ما بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha