پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
محمد رعد

حوزه/ محمد رعد گفت: دشمن ما غاصب، اشغالگر، نژادپرست، تروریست و مستکبر است، اما وظیفه ما ایجاب می کند که با ظلم این دشمن مقابله کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس "احمد محمد طبوش" که از سوی حزب الله در حسینیه شهرک کفر ملکی برگزار شد، گفت: دشمن ما غاصب، اشغالگر، نژادپرست، تروریست، فریبکار، منافق، مستکبر، طردکننده است که دیگری را به رسمیت نمی شناسد، اما وظیفه ما ایجاب می کند که با ظلم این دشمن مقابله کنیم.

وی افزود: دشمن بخشی از سرزمین ما را اشغال کرده و همچنان در حال باج خواهی، حیله گری و سیاه نمایی است و در تجاوزات مستمر خود به کشور ما بر حمایت آمریکا و غرب تکیه می کند.

رئیس فراکسیون مقاومت تصریح کرد: متوهم است هر کسی که تصور می کند تجاوز به غزه به ما ربطی ندارد و در قرائت سیاسی و راهبردی بی سواد است و ماهیت دشمن را نمی شناسد یا حداقل آماده است تا در پروژه خود با این دشمن روبرو شود.

وی ادامه داد: کسی که در غزه پیروز شود، پیروزی در لبنان برای او آسان است. اولین شکستی که دشمن باید متحمل شود این است که ما اهداف او و اهداف تجاوزگری اش در غزه را نابود کنیم و وقتی این کار انجام شود، او جرأت نمی کند به امنیت ما، عزت ما، حاکمیت ما، جبهه ما و وطن ما حمله کند.

رعد بیان داشت: پیروزی غزه حفاظت از لبنان است و هر کس نبیند که نقش ما در لبنان بر غزه تأثیر گذاشته است، خوب نمی خواند و حتی معنای نبرد و جزئیات آن را نمی داند.

وی در ادامه گفت: بله، تأثیر ما بر دشمن و در خنثی کردن اهداف او که می‌خواست در غزه به آن دست یابد و می‌داند که شکست خورده و در رسیدن به آن اهداف ناکام بوده است.

رئیس فراکسیون مقاومت اشاره کرد: رژیم اسرائیل ماه هاست که در یک دور باطل، قرار گرفته است، او نمی تواند مقاومت را در هم بکوبد، نمی تواند زندانیان را آزاد کند و نمی تواند امنیت و ثبات را برای شهرک نشینان اطراف نوار غزه به دست آورد.

محمد رعد تصریح کرد: بسیاری از تحولات و معادلات سیاسی و استراتژیک در جهان پس از پایان نبرد غزه تغییر خواهد کرد و این نبرد با خنثی شدن اهداف دشمن، ماندن مقاومت در غزه، تجمع ملت‌های امّت حول گزینه مقاومت و ترس از مقاومت در دل دشمن صهیونیستی به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha