دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
محمد رعد - لبنان

حوزه/ حزب الله مراسمی را به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ عفیف نابلسی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله مراسمی را به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ عفیف نابلسی در مجتمع حضرت زهرا (سلام الله علیها) محله صیدا با حضور مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان فعلی و سابق مجلس لبنان و سرلشکر عباس ابراهیم و شخصیت های برجسته برگزار کرد.

رئیس فراکسیون مقاومت: پایان رژیم صهیونیستی در انتخاب جنگی گسترده علیه لبنان خواهد بود

پس از تلاوت آیات قرآنی، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت و نماینده مجلس لبنان سخنرانی کرد و تأکید کرد که پایان رژیم صهیونیستی در انتخاب جنگی گسترده علیه لبنان خواهد بود که در آن دشمن ممکن است لغزش کند و مقاومت در کمین آن است.

وی افزود: اهداف دشمن در غزه در اثر ایستادگی مردم، دلاوری‌های مقاومت‌کنندگان و پشتیبانی و کمک‌های جبهه‌های مقاومت در غزه شکست خورد.

رعد ادامه داد: در کنار این ها، فشار هایی بر صهیونیست ها وارد شد تا نتوانند به مقاومت ضربه بزنند و به گزینه آن پایان دهند و همچنین نتواند امنیت را برای شهرک نشینان صهیونیستی در غزه، شمال و جلیل اعلی فراهم کند.

عضو شورای ملی فلسطین: آیت الله نابلسی، اولین فدایی در دفاع از فلسطین بود

صلاح صلاح، یکی از اعضای شورای ملی فلسطین، سخنرانی کرد و در آن گفت: آیت الله نابلسی مانند معلم خود امام صدر، اولین فدایی در دفاع از فلسطین بود.

وی بر اصول و ثوابت ملی که مهم‌ترین آن پایبندی به مقاومت و رها نکردن آن با وجود مشکلاتی که با آن مواجه می شود، است، تأکید کرد.

صلاح بیان داشت: حرکتی که مقاومت در سرتاسر سرزمین فلسطین به نمایش می گذارد، قدرت و استواری آن را از جبهه مقاومت می گیرد.

وزیر سابق مجلس لبنان: مقاومت یک گزینه نیست، بلکه یک وظیفه مقدس است

ودیع الخازن، وزیر سابق مجلس البنان، در این مراسم به همه کسانی که در مقابل دشمن جنایتکار می ایستند و به رزمندگان مقاومت و سید مقاومت، سید حسن نصرالله درود فرستاد.

وی افزود: درایت و اراده شما امیدی را در دلهای ما کاشت؛ زیرا شما سدی غیر قابل نفوذ در برابر هر متجاوزی هستید و شرافتمندانی که با خون و جان خود از سرزمین دفاع می کنید و ما از شما و با شما هستیم و مقاومت یک گزینه نیست، بلکه یک وظیفه مقدس است.

الخازن همچنین خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: شما به جهانیان ثابت کردید که حق ما ضایع نخواهد شد و قدرت لبنان در اتحاد مردم آن است و تا زمانی که سرزمین خود را آزاد نکنیم و حقمان را پس نگیریم آرام نخواهیم نشست. دشمن پس از گذشت ده ماه از آغاز جنگ متجاوزانه خود علیه غزه، در دستیابی به اهدافی که اعلام کرده بود، به شدت شکست خورده است.

در پایان محمد رعد و مجتبی امانی سفیر ایران بر مزار آن عالم فقید، دو دسته گل قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha