یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
عضو كتلة الوفاء للمقاومة النائب حسن عز الدين

حوزه/ حسن عزّالدین در مراسم بزرگداشت شهید "حسین محمد سویدان" شهید راه قدس گفت: دشمن برای حمله زمینی یا تجاوز به لبنان ناتوان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عزّالدین یکی از اعضای فراکسیون "وفاداری به مقاومت" لبنان در مراسم بزرگداشت شهید "حسین محمد سویدان" شهید راه قدس که توسط حزب الله و با حضور چهره‌ها و فعالان، علما، خانواده‌های شهدا و گروهی از مردم شهرک عدشیت القصیر، در شهرک "شوکین" در شهرک شوکین گفت: دشمن برای حمله زمینی یا تجاوز به لبنان ناتوان است.

عزّ الدین اشاره کرد: ما متقاعد شده ایم که ارتشی که در درون این رژیم متزلزل شده است، امروز از بحران استخدام رنج می برد و به تعداد زیادی برای پیوستن به این ارتش نیاز دارد و این چیزی است که ژنرال های ارشد تایید کرده اند.

وی افزود: اعتماد به ارتش رژیم اسرائیل دیگر وجود ندارد و ارتش این رژیم در غزه نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

عضو فراکسیون مقاومت در صحبت های خود درباره مرحله سوم جنگ با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا یک پیروزی خیالی به دست آورد، گفت: آتش بس در غزه را مقاومت تعیین می کند نه هیچ طرف دیگری، بنابراین آنچه که مقاومت متحد فلسطین در غزه می گوید همان چیزی است که ما می پذیریم و به آن رضایت می دهیم.

عزالدین خاطرنشان کرد: جبهه‌های پشتیبانی در همه محورهای مقاومت موضع خود را بر اساس موضع مقاومت در غزه قرار می‌دهند، زیرا مقاومت می‌داند چه می‌خواهد و آنچه را که در میدان از دست داده در عرصه سیاست به دشمن نخواهد داد. برای اینکه مقاومت برای آن تسهیلات یا هدایا یا جوایز رایگان در نظر نمی گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: مقاومت امروز قوی و توانمند است و می‌تواند شرایط خود را به گونه‌ای تحمیل کند که اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را تسلیم شرایط خود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha