یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
استاندار همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: فعالیت‌های ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات است و اقدامات این نهاد انقلابی در راستای حفظ امنیت و رشد کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نزاجا، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: فعالیت‌های ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات است و اقدامات این نهاد انقلابی در راستای حفظ امنیت و رشد کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه باید از ملت بزرگ ایران و حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کنیم، گفت: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت خوبی توسط مردم ایران اسلامی شکل گرفت که دشمنان را ناراحت و مأیوس کرد.

قاسمی فرزاد، با اشاره به اینکه برای اولین بار به دلیل شهادت شهید رئیسی، شاهد برگزاری چند انتخابات در فواصل اندک بودیم، ابراز کرد: به همت اعضای شورای تأمین استان و وحدت و همدلی موجود، با هیچ مسئله‌ای در استان مواجه نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: از نیروهای ارتش که حفاظت از برخی اماکن حساس را در ایام گذشته برعهده داشتند و همچنین نیروهای فراجا که امنیت انتخابات را به همراه یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از سپاه و بسیج تأمین کردند، تشکر می‌کنم.

استاندار همدان، تأکید کرد: برگزاری این انتخابات نشان داد، رقابتی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اصل مهمی که با تأکید مقام معظم رهبری در نظر گرفته می‌شود، حق‌الناس بودن رأی مردم است که از نظر شرعی و قانونی لازم‌الاجراست.

گفتنی است در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ مهرداد صفری، سرهنگ مسلم سیامکی به عنوان فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان منصوب شد.

اقدامات ارتش جمهوری اسلامی، در راستای حفظ امنیت و رشد کشور است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha