جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
صباحی فرد

حوزه/ فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری می‌شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه عظیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دور دوم رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی، پس از انداختن رأی در صندوق، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: قطعاً انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است، همان گونه که حفظ نظام واجب است حفظ دستاوردهای نظام نیز واجب و انتخابات یکی از دستاوردهای نظام است.

وی ضمن سپاسگزاری از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از همه مردم دعوت کرد که در مهلت باقیمانده با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا کنند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران با تبلیغات گسترده، به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا شکست‌های خود در حوزه جنگ ترکیبی را جبران کنند، اما مطمئناً با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری می‌شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه عظیم خواهند بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد، مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی سازی راهبرد دشمن دانست و یادآور شد: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha