جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
سیاری

حوزه/ معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز هر ایرانی به خاطر عزت، عظمت و اقتدار کشورش باید پای صندوق رأی بیاید و رأی خود را که حق مسلم اوست در صندوق بیندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش که همراه با خانواده در محل صندوق أخذ رأی مستقر در ستاد فرماندهی کل ارتش حضور یافته بود، پس از انداختن رأی خود در صندوق، اظهار داشت: آنچه که امروز مشاهده کردیم و از طریق صدا و سیما نیز انعکاس یافته، به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی بیش از مرحله گذشته بوده و قطعاً امروز بار دیگر مردم افتخار می‌آفرینند و با آرای بالا، رئیس جمهور منتخب را مشخص خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مایه عزت، عظمت و اقتدار کشور است، گفت: هر ایرانی به خاطر عزت، عظمت و اقتدار کشورش باید پای صندوق رأی بیاید و رأی خود را که حق مسلم اوست در صندوق بیاندازد.

معاون هماهنگ کننده ارتش، با بیان اینکه انتخابات پرشور موجب افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل همه تهدیدات می‌شود، ابراز کرد: بازدارندگی دارای دو بازوی توانمند یعنی قدرت سخت و قدرت نرم است، ما به برکت انقلاب اسلامی در حوزه قدرت سخت تا به امروز جایگاه بسیار بالایی در تراز جهانی داریم و در حوزه قدرت نرم نیز دارای شاخص‌های بسیار ارزشمندی هستیم که یکی از آنها، انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی است.

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه هر چقدر میزان مشارکت مردم بالاتر باشد، شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت نرم ما نیز افزایش خواهد یافت، ابراز کرد: برای اینکه بتوانیم قدرت بازدارندگی بالایی داشته باشیم و جایگاهمان در نظام بین الملل ارتقا یابد و هیچ کسی جرئت تعرض به تمامیت ارضی و منافع ملی ما را نداشته باشد، باید پا در رکاب بوده و در عرصه انتخابات، حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha