جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
آیت الله محسن اراکی در انتخابات شرکت کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از خداوند می خواهیم اهل ایمان، مستضعفان و همه ملت ایران به آینده خوب و آینده درخشان امیدوارتر بشوند و امروز ناامیدی و یاس کافران را شاهد باشیم. 

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت الله محسن اراکی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین در جمع خبرنگاران گفت: خدای متعال در این انتخابات خیرات و برکات فراوان برای ملت ایران نظام جمهوری اسلامی جامعه مستضعفین قرار می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدوار هستیم دشمنان مایوس شوند، تصریح کرد: از خداوند می خواهیم اهل ایمان، مستضعفان و همه ملت ایران به آینده خوب و آینده درخشان امیدوارتر بشوند و امروز ناامیدی و یاس کافران را شاهد باشیم.

وی با دعای برای رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: خیلی امیدوار هستیم رئیس جمهوری که انتخاب می شود توفیق پیدا کند و بتواند مشکلات مردم را حل کند و به جمهوری اسلامی و ملت ایران عزت بیشتری بدهد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: منشا پیروزی های بزرگ، فتح قله های بسیار بلند پیشرفت است و از خداوند می خواهیم که رئیس جمهور منتخب در هر تدبیری که می اندیشد و هر گامی که برمی دارد، خدای متعال او را موفق بدارد.


اراکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha