جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
سیامک ره‌پیک

حوزه/ قائم مقام دبیر شورای نگهبان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، گفت: روند مشارکت را خوب ارزیابی می‌کنم و امیدوار هستم که تا پایان وقت به همین شکل این روند ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان ضمن حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به زحماتی که دوستان اجرایی در وزارت کشور و شورای نگهبان و هم سایر دستگاه‌ها کشیده‌اند، روند خوبی را در انتخابات شاهد هستیم و مشکل جدی نبوده است.

وی افزود: مشکلات کوچکی وجود داشت که حل کردیم، از طرفی روند مشارکت را خوب ارزیابی می‌کنم و امیدوار هستم تا پایان وقت به همین شکل این روند ادامه یابد و امیدواریم مشکل مهم پیش نیاید و پس از آن روند شمارش آرا آغاز شود.

ره‌پیک تأکید کرد: در تمام استان‌ها تعرفه رأی به اندازه کافی وجود دارد و نصاب بالایی برای انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی گفت: موضوع و مسئله‌ای که در کلیت انتخابات اثرگذار باشد، تاکنون نداشته‌ایم و چیزی که اصل انتخابات را زیر سوال ببرد نداشتیم، البته برخی مشکلات جزئی وجود داشته که آنها را با تماس با استان مربوطه پیگیری کردیم.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان در خصوص آمار مشارکت در این مرحله از انتخابات، ابراز کرد: نسبت به انتخابات هفته پیش شاهد افزایش مشارکت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha