جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، گفت: امروز با تصمیم ملت بزرگ ایران، رئیس جمهوری شایسته و اصلح و با آرایی بالا انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد با حضور در مسجد روضه محمدیه، در نخستین ساعات آغاز فرایند رأی گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، پس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان یزد در مرحله اول، اظهار داشت: براساس آمار، یزد جزء استان‌های سرآمد کشور در حوزه مشارکت در مرحله اول انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان یزد در مرحله دوم انتخابات نیز حماسه دیگری خواهند آفرید، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با حضور مردم، یزد به پدیده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مبدل و نام این استان بار دیگر پرآوازه خواهد شد.

استاندار یزد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، اظهار کرد: امروز با تصمیم ملت بزرگ ایران، رئیس جمهوری شایسته و اصلح و با آرایی بالا انتخاب خواهد شد.

فاطمی ادامه داد: امیدواریم چهار سال آینده، چهار سال پیشرفت، بالندگی، عزت و کرامت ملت ایران باشد و همه دشمنان قسم خورده ملت ایران، منکوب و خوار شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha