جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
آقامیری، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم از حضور ۳۲ درصدی مردم قم تا این لحظه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حزوه، سید محمد آقامیری عصر جمعه ۱۵ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۳۲ درصد از مردم قم تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

استاندار قم افزود: انتظار داریم که همه مردم قم در ساعات باقی مانده در پای صندوق‌های رأی حضور یابند که هر رأی به هر یک از نامزدها رأی به نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات موجب خواهد شد که کشوری قوی در دنیا باشیم و این از افتخارات نظام اسلامی است که با حضور گسترده مردم مسؤولان انتخاب می‌شوند.

آقامیری افزود: حضور ملت ایران موجب اقتدار کشور خواهد شد که انتظار می‌رود همگان در این جشن ملی و سیاسی حاضر شوند و سهمی در این مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم برنده قطعی انتخابات هستند و تا کنون هیچ مسئله‌ای در هیچ شعب اخذ رأی وجود نداشته است که این امر جای تقدیر دارد که امیدواریم با همین آرامش شاهد ادامه انتخابات باشیم.

استانداری قم بیان کرد: ملت ما ملت امام حسین علیه السلام هستند و هر یک از نامزدهای پیروز در فردا به گونه‌ای شادی نداشته باشند که موجب بی احترامی شود.

وی ادامه داد: مراجع عظام تقلید و علما مردم را به مشارکت گسترده در عرصه انتخابات دعوت کردند و همین امر موجب افزایش مشارکت شده است.

استاندار قم ابراز کرد: زمان برگزاری انتخابات تمدید خواهد شد چرا که بسیاری از مردم در صف رأی هستند اما خواهش می‌کنیم که این حضور به لحظات پایانی موکول نشود و حداکثر تا ۱۲ شب با دستور وزارت کشور امکان تمدید است.

آقامیری اضافه کرد: در برخی از شعب ازدحام کمتر است که از آن دسته افرادی که نتوانستند در انتخابات شرکت کنند می‌توانند در این شعب خلوت تر برای ثبت آرای خود حضور یابند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha