یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون مقاومت لبنان

حوزه/ حسن عزّ الدین گفت: ارتش اسرائیل امروز در یک تنگنای بزرگ قرار دارد که نمی داند چگونه از آن خارج شود، زیرا توانایی جنگ زمینی علیه لبنان را ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله مراسمی را به مناسبت گرامیداشت شهید راه قدس بهیج محمد حجازی در حسینیه شهرک حاریص جنوبی برگزار کرد که در آن حسن عزالدین نماینده مجلس لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، در حضور تعدادی از علما، شخصیت ها، فعّالان، خانواده شهدا و جمعی از مردم سخنرانی کرد.

عزالدین تأکید کرد: ما وارد این نبرد مستمر با دشمن اسرائیلی شدیم تا آن را متوقف کنیم تا حتی یک لحظه به فکر عملیات نظامی نباشد که از طریق آن به لبنان تجاوز کند.

وی افزود: ما با اعلام مشارکت در یاری و حمایت از غزه و گشودن این جبهه برای تضعیف دشمن صهیونیستی از پیروزی بر حماس، از لبنان حمایت کردیم و این کشور، مردم، امنیت و ثبات آن را حفظ کردیم.

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: ارتش اسرائیل امروز در یک تنگنای بزرگ قرار دارد که نمی داند چگونه از آن خارج شود، زیرا توانایی جنگ زمینی علیه لبنان را ندارد و این چیزی است که بسیاری از تحلیل گران نظامی به آن اذعان کردند.

عز الدین بیان داشت: دشمن اسرائیلی از حدود یک ماه پیش که وارد رفح شده است به جز جنایات بیشتر، کشتار بیگناهان و تخریب مؤسساتی که هدف قرار گرفتن آنها در جنگ ممنوع است، مانند بیمارستان ها، مدارس، رسانه ها و غیره، دستاورد جدیدی به دست نیاورده است و همچنین هیچ کدام از اهدافی که این رژیم اعلام کرده بود، تحقق نیافته است.

وی گفت: این مقاومت همچنان قادر است اسلحه به دست بگیرد، خود را به سلاح های پیشرفته مسلح کند و بتواند به دشمن آسیب برساند و او را مجبور کند که به هیچ یک از اهدافش در میدان نرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha