یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
1

حوزه/ استاد حوزه با اشاره به خدمات دولت رئیسی در سه سال، گفت: دولت سیزدهم صادرات نفت را به ۳ میلیون بشکه افزایش داد، انبارهای آذوقه را پر کرد، بیشتر بدهی‌های دولت قبل را تسویه کرد و تقریبا قطعی آب و برق را به پایین ترین درصد ممکن رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت که با محوریت دستاوردهای دولت مردمی شهید رئیسی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران برپا شده است، اظهار داشت: از تمام دلسوزان انقلاب و آحاد جامعه تقاضا می‌کنم که از نمایشگاه «روایت پیشرفت» و حاصل دسترنج‌های شهید رئیسی بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد ۱۲ دولت قبل فقط به نقاط قوت و ضعف آنها اشاره داشتند، افزود: رهبری در تعریف و تمجید از دولت شهید جمهور از واژه تراز که به معنی زمان و مکانی که باعث شود از سر درگمی رهایی پیدا کنی و در مسیر موقت چرخش کنی، استفاده کردند که حاصل تلاش شبانه روزی این دولت است.

استاد حوزه یادآور شد: شهید رئیسی خزانه و انبار آذوقه خالی را در اوج تحریم‌های سنگین از دولت قبل تحویل گرفت و در این مدت کوتاه توانست تحول عظیمی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی به باور و مفهوم آیه "وَ‌اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّ‌ةٍ" رسید، گفت: شهید خدمت نگاه به بیرون را برای خروج از بحران‌های کشور باور نداشت و اعتقاد کامل و راسخ به نگاه درون برای خروج از مشکلات داشت.

وی با اشاره به ویژگی ولایتمداری، خدمت به خلق خدا و عشق به اهل بیت در وجود شهید رئیسی، ابراز کرد: شهید جمهور باور داشت که اگر برای خدا کار کنی جبران می‌شود و خدا هدایت و نصرت الهی را شامل حالت می‌کند.

استاد حوزه با اشاره به خدمات دولت شهید رئیسی در سه سال گذشته، گفت: دولت سیزدهم صادرات نفت را به ۳ میلیون بشکه افزایش داد، انبارهای آذوقه را پُر کرد، بیشتر بدهی‌های دولت قبل را تسویه کرد و تقریبا قطعی آب و برق را به پایین ترین درصد ممکن رساند.

وی ابراز کرد: ۱۲ پروژه انتقال آب از دریای عمان به شهرهای مختلف کشور که پروژه عجیبی است در حال تکمیل و بهره‌برداری می‌باشد، ده‌ها هزار کارخانه راه‌اندازی شد و صدها پروژه روی زمین مانده، راه اندازی شئ و این یعنی بخشی ار تلاش‌های شبانه روزی دولت شهید جمهور است ه تنها در سه سال محقق شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: شهید رئیسی می‌دانست که باید به سفره‌ مردم رسیدگی کند، اما اولویت خود را بر ساخت زیرساخت‌های کشور قرار داد و این یعنی خدمت به مردم با رضایت خدا، بسیاری می‌گفتند او در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری رای کسب نمی‌کند اما خدا او را انتخاب کرد و محبوب تمام جهانیان شد.

گفتنی است: نمایشگاه روایت پیشرفت طی روزهای چهارشنبه ۳۰ خردادماه تا شنبه ۲ تیرماه هر روز از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ لی ۲۱:۳۰ در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سینا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    حدیثی از پیامبر اسلام ص رسیده که علم را اگر در چین باشد بجویید لدا داشتن روابط عزتمند با کشورهای پیشرفته و راقیه جهت استفاده ار تجربیات انها لازم است.