جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
سی

حوزه / محمدی فشارکی برلزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با حضور پرشور و حماسی مردم در روز هشتم تیرماه نهضت خدمت رسانی به مردم امتداد پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمید رضا محمدی فشارکی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که با حضور استاندار اصفهان در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم هر آنچه خیر و صلاح مردم باشد در این ایام رقم بخورد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، افزود: شهید رئیس جمهور در عرصه خدمت رسانی به مردم، خستگی ناپذیر، مردمی و مکتبی براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بود.

محمدی فشارکی خاطرنشان کرد: بالای ۲۰ مورد پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگی، آموزشی و درمانی شهرستان کاشان حل و فصل گردید و مشکلات دستگاه‌های مربوطه و شهرداران تا حد بسیار زیادی برطرف شد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، به حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان کاشان اشاره کرد و یادآور شد: افزون بر ۳ هزار میلیارد تومان پروژه‌های خیرساز به بهره برداری رسید و مجتمع آموزشی که شامل ۵ هنرستان می‌باشد و در منطقه خاورمیانه بی‌نظیر است کلنگ زنی شد و قرار است ظرف مدت ۳۶ ماه فاز اول آن نیز به بهره‌برداری برسد.

محمدی فشارکی، خاطرنشان کرد: با قول و مساعدتی که مسئولان وزارت صمت مطرح کردند، امیدواریم بتوانیم مسیر خدمت را در منطقه ویژه اقتصادی ادامه دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، به آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت اشاره کرد و افزود: این پروژه در موعد خودش در این نقطه حادثه خیز به سرانجام رسید.

محمدی فشارکی با بیان اینکه آیین کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح پل راوند پایان چشم انتظاری ۳۵ ساله مردم این منطقه بود، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه که ذهن مردم را به خاطر تصادفات و تلفات زیاد، درگیر کرده و موجب ناراحتی مردم شده بود، در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، واگذاری ۸۸ پلاک برای جوانی جمعیت در کاشان و شهرهای اطراف را اتفاق مبارک دیگری دانست و ابراز کرد: هفته آینده با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی شاهد آیین کلنگ زنی ۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن در کاشان خواهیم بود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه در تدارک رویداد بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه هستیم، خاطرنشان کرد: اعضای شورای تامین، هیئت‌های اجرایی، نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه بدهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: امیدوارم با حضور پرشور و حماسی مردم در روز هشتم تیرماه، نهضت خدمت رسانی به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha