جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تصاویر /  همایش شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در همدان

حوزه / جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای حل مسایل اقتصادی کشور برنامه داشته باشند، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار مهم است، تا جایی که امام علی(ع) در برنامه‌های روزانه ابتدا به اقتصاد و معیشت و سپس به سایر مسائل می‌پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار علی فدوی امروز در همایش شکوه هجرت و قدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در همدان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر برای کاری بزرگ به میدان می‌روند و با مشارکت حداکثری حماسه‌ای ماندگار را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته بارها دشمنان دچار اشتباه محاسباتی درباره ایران شدند، گفت: با وجود آنکه دشمنان در همه عرصه‌ها شکست خوردند، اما ما نیز هزینه زیادی برای پیروزی در برابر دشمن داده‌ایم.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه نباید اجازه اشتباه مجدد محاسباتی را به شیطان بزرگ داد، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان این آب و خاک و اسلام، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت ایجاد زحمت از سوی دشمنان این نظام، به شیطنت‌های آنان پاسخ مناسب داده می‌شود، یادآور شد: امروز تنها با حضور در پای صندوق رأی، می‌توان این دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای حل مسایل اقتصادی کشور برنامه داشته باشند، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار مهم است، تا جایی که امام علی(ع) در برنامه‌های روزانه ابتدا به اقتصاد و معیشت و سپس به سایر مسائل می‌پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به زودی نام بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی تغییر یافته و به رده‌های مختلف ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: سپاه پاسداران در قالب و نام «قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)» همه کارها را بر اساس روال جهادی انجام می‌دهد و در صورت ضرورت برخی از فعالیت‌ها نیز در قرارگاه خاتم الانبیاء دنبال می‌شود.

سردار فدوی، با تأکید بر اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سردمدار مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: در سال ۴۲ کلام حق از ایران توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بلند شد و امروز ندای اسلام و مقابله با شیطان بزرگ و صهیونیسم در سراسر جهان طنین انداز شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و شهدای خدمت، گفت: شهید رئیسی را مصداق عملی این روایت می‌توان دانست که اگر کل عبادت ۱۰ قسمت باشد، ۹ مورد آن خدمت به مردم است، شهیدی که در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسیر خدمت‌رسانی تا زمان برداشتن همه کارهای بر زمین مانده و به سرانجام رسیدن کارهای معطل ادامه دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران در این مسیر با تمام توان پای کار است.

وی تأکید کرد: گام‌های بزرگی برای محرومیت زدایی در دولت سیزدهم برداشته شده که امیدواریم این مسیر با قوت و قدرت استمرار پیدا کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha