جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
g

حوزه / مرتضوی با تأکید بر اهمین حضور در انتخابات، گفت: در دوره‌ای قرار داریم که برایمان مهم است سکان کشور را دست چه کسی بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سید رضا مرتضوی امروز در آیین عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح و ایمن سازی سه راه راوند در آزاد راه قم، کاشان ضمن قدردانی از توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی نسبت به حل مشکلات راه‌های استان اصفهان، اظهار داشت: به دلیل نامناسب بودن کیفیت محور تردد قم، کاشان، نطنز، اصفهان با درایت وزیر راه و شهرسازی در یک ماه آینده کار بهسازی و روکش آسفالت این محور نیز شروع می‌شود.

استاندار اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید رئیسی، افزود: در شرایط بسیار ناگواری کشور تحویل رئیس جمهور شهیدم شد که معاون اول در اولین جلسه دولت تأکید داشت که در تنگنای بسیار شدیدی قرار داریم و هیچ موقع وضعمان اینجوری نبود، حتی در دوره دفاع مقدس.

وی از شهید رئیسی به عنوان یک شخصیت متفاوت و بارویکردهای مثبت، تعاملی، خستگی ناپذیر و پر تلاش برای رفع دغدغه و گره گشایی از مشکلات مردم نام برد و تصریح کرد: شهید جمهور در تمام جلسات به استانداران و وزرا نسبت به حل مشکلات مردم تذکر می‌داد و تأکید داشت که هرجا دیدید کارسخت شد، خودتان را وسط کار قرار دهید.

مرتضوی، با بیان اینکه شهید رئیسی پیشتاز در سفرهای استانی بود، یادآور شد: شهید جمهور به استانداران دستور می‌داد تا شهرستان به شهرستان با برنامه ریزی سفرکنید، لذا شاهد کاهش تعطیلی واحدهای صنعتی در کشور هستیم، ضمن اینکه در خود استان اصفهان نیز بالغ بر ۹۴۱ واحد صنعتی نیمه تعطیل، راه اندازی شده‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه براساس آمار صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته دارای رشد اقتصادی پایدار شده است، اظهار کرد: رئیس جمهوری که بایستی ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت قبل را پرداخت می‌کرد این شرایط را با اراده پولادین و تکیه بر "ما می‌توانیم" و با اعتماد به مردم و ایمان راسخ به خدای متعال جلو برد.

مرتضوی، بابیان اینکه در دوره‌ای قرار داریم که برایمان مهم است سکان کشور را دست چه کسی بدهیم، گفت: شش نفری که مورد تایید شورای نگهبان می‌باشند، افراد صالحی هستند لذا با بررسی برنامه‌ها، رویکردها و اطرافیان آنها به فردی که صلاح می‌دانید، رأی خواهید داد.

استاندار اصفهان، با تأکید بر لزوم حضور حماسی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابراز کرد: حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی، تراز جمهوری اسلامی ایران در دنیا را به شدت ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه به جایی رسیدیم که سازمان‌های بین المللی به احترام رئیس جمهور شهید قیام، سکوت و ادای احترام می‌کنند، گفت: عضویت دربریکس، شانگهای و بسیاری تاز حوزها و اتفاقات مبارکی که در توسعه صادرات کشور به‌وجود آمد، همه به خاطر اراده و مسیر درست شهید رئیسی و دولت سیزدهم بود.

مرتضوی، با بیان اینکه برای استمرار مسیر شهید رئیسی نیازمند حضور حماسی مردم می‌باشیم، ابراز کرد: همه باید تلاش کنیم در مقام خادمی مردم با شناسایی گره‌ها، مشکلات جامعه را برطرف نماییم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برای اینکه این دولت با قوت بهتری بتواند عمل کند در کنار رأیی که خودمان می‌دهیم باید برای حضور سایرین هم تلاش کنیم.

شایان ذکر است در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کاشان علاوه برآغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح و ایمن سازی سه راه راوند در آزاد راه قم، کاشان، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت نیز با ارزش سه هزار میلیارد ریال و با هدف تسهیل تردد و حذف نقطه حادثه‌خیز مجموعه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام. /

مهم است چه کسی سکان کشور را دست بگیرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha