شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
ط

حوزه / استاندار اصفهان اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است که با مرور انتخابات ریاست جمهوری این موضوع آشکار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سیدرضا مرتضوی شب گذشته در شورای اداری و مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرستان آران و بیدگل، عنوان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال در قامت انقلاب اسلامی به ما عرضه کرده است، فرصت انتخاب و تعیین سرنوشت توسط مردم بود.

وی ادامه داد: با دم مسیحایی حضرت امام (ره), انتخابات بعنوان یک میراث ارزشمند برای مردم ایران به یادگار ماند.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است که با مرور انتخابات ریاست جمهوری این موضوع آشکار می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در تمامی ادوار انتخابات تصور دشمنان این بوده که حاکمیت به دنبال انتخاب شدن فردی خاص است؛ اما دیده شده همان فرد آراء کمی آورده و فرد دیگری به اراده مردم سکان کشور را به دست گرفته است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی، حاکمیت به دنبال آگاهی بخشی در مورد اهمیت انتخابات است و مردم در انتخاب خود آزاد هستند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: اگر یک فرد بدون ذهنیت و غرض بررسی کند، انتخاباتی همانند آنچه که در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود را در دنیا نخواهد دید اما دشمن همه بضاعت های خود را به میدان می‌آورد تا مردم را از این اصل مهم غافل کند.

مرتضوی ادامه داد: دشمن با حواشی و تهدیدهایی که همواره علیه مردم ما به کار می‌بندد تلاش می‌کند تا انتخابات را تحریم و تضعیف کند.

استاندار اصفهان بیان کرد: ما بعنوان دولتی که می‌دانیم چه کشوری را تحویل گرفتیم و به چه مراتبی از اقتدار رساندیم تلاش می‌کنیم شاخص‌های رئیس جمهور شهیدمان را برای مردم تبیین کنیم.

مرتضوی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید ما از درد مردم درد می‌کشید، برای رفع دغدغه‌های مردم شب و روز نمی‌شناخت و همه ظرفیت‌های کشور را برای رفاه مردم و توسعه کشور فعال کرد.

وی عنوان کرد: ما می‌گوییم که این رئیس‌جمهور، کشور را با روزانه ۷۰۰ کشته کرونا و خزانه‌ای که چند صد میلیارد بدهی داشت تحویل گرفت و کشور را به چه جایگاهی رساند.

استاندار اصفهان ادامه داد: ما می‌گوییم رئیس جمهور قبل از این دولت می‌گفت اگر کسی بتواند ۲۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد او را بعنوان وزیر نفت معرفی می‌کنم، می‌گوییم که وزارت نیرو آن دولت مدعی بود چرا باید برای چند روز گرمای تابستان نیروگاه بسازیم، می‌گوییم مردم را برای خرید یک مرغ در صف نگه می‌داشتند، ما می‌گوییم کسانی که مدعی مذاکره با دنیا بودند وقتی برای مذاکره می‌رفتند بنزین هواپیما را هم از آنان دریغ می‌کردند، ما نباید اجازه دهیم که خاطرات تلخ تکرار شود.

وی ادامه داد: همه ما اگر به ضرورت یک مشارکت متقابل پی ببریم پهنه‌های جدیدی از امید با گره‌گشایی از مشکلات مردم در کشور گسترده خواهد شد.

شایان ذکر است در جریان سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل بلوار خلیج فارس با اعتبار۳۲۰ میلیارد ریال با هدف تسهیل تردد و کاهش بار ترافیکی ورودی به این شهرستان و پروژه روشنایی بلوار شهید جندقیان با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال با هدف تسهیل تردد و کاهش تصادفات و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز شهری به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین مدرسه شش کلاسه امام علی(ع) با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در جریان این سفر افتتاح شد.

انتهای پیام./

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

انتخابات در جمهوری اسلامی واقعی و براساس اراده مردم است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha