یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شرکت در انتخابات را مسئله ای مهم دانست و گفت: همه باید در انتخابات حضور پیدا کنند و صالح ترین فرد را برای این مسئولیت انتخاب کنند. هر چقدر مشارکت بالا باشد، قدرت و اقتدار ملی هم بالا خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، شرکت در انتخابات را مسئله ای مهم و ضروری دانست و گفت: بر اساس آیه «إِنَّمَا ٱلمؤۡمِنُونَ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ بِٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ وَإِذَا کَانُواْ مَعَهُۥ عَلَیٰٓ امر جَامِعࣲ لَّمۡ یَذۡهَبُواْ »مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و رسول او ایمان آورده و هرگاه در امر مهمی که حضور جمع را ضروری می‌سازد، صحنه را ترک نمی کنند.

وی ادامه داد: مسئله انتخابات ریاست جمهوری هم بدین شکل است. همه باید حضور پیدا کنند و صالح ترین فرد را برای این مسئولیت انتخاب کنند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: هر چقدر مشارکت بالا باشد، قدرت و اقتدار ملی هم بالا خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، نامزدهایی که از شورای نگهبان صلاحیت گرفتند، همه سابقه مدیریتی دارند و از این جهت می‌توان این ها را کارنامه عملکردی شان را مطالعه و افکار و گرایش های آنان را بررسی کرد.

وی با استناد به حدیت نبوی «المرء علی دین خلیله» بیان کرد: یکی از راه هایی که می تواند به ما کمک کند تا فرد اصلح را تشخیص دهیم، افراد حاضر در ستادهای نامزدها هستند.

امام جمعه ارومیه در پایان بیان کرد: امیدوار هستیم خداوند سبحان بهترین فرد را برای کشور ما تقدیر نماید و مردم به ایشان رأی بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha