یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
گروه جهادی امام حسین (ع) یاسوج پیشتاز در توزیع کمک‌های مومنانه

حوزه/ رئیس گروه جهادی امام حسین(ع) شهر یاسوج از توزیع سومین مرحله از کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام استاد مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی، البسه، کیف و کفش و وسایل برقی به نیازمندان، با بیان اینکه این مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه سومین مرحله در سال ۱۴۰۳ می‌باشد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این مرحله بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده شده که به بین جامعه هدفی که شناسایی شده توزیع می‌گردد.

رئیس گروه جهادی امام حسین(ع) شهری یاسوج با تأکید بر اهمیت جلب مشارکت خیران در کمک به خانواده‌های نیازمند، ابراز کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، نیازهای طبقه پایین و ضعیف جامعه بیشتر شده که لازم است مشارکت در کار خیر، با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام خرام با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های پیشتاز در کمک‌های مومنانه است، اظهار کرد: مردم ما در همه حوادث و اتفاقات با تمام توان و در کمک به نیازمندان و حل مشکلات معیشتی در صحنه حضور داشته و دارند.

وی تصریح کرد: خیرین و افراد نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۸۶۲ و کمک‌های غیرنقدی خود را به هنگام اقامه نماز ظهر و یا مغرب و عشا به مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در نجف آباد شهر یاسوج مراجعه و نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند، همچنین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۳۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha