یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
سپاه

حوزه/ معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تقویت فعالیت‌های اوقات فراغت مساجد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم افتتاح اوقات فراغت کانون‌های مساجد لرستان، اظهار داشت: فعالیت‌های اوقات فراغت باید با همکاری ارکان مسجد برگزار شود.

وی افزود: در این راستا فعالیت‌های اوقات فراغت سپاه با فعالیت‌ کانون‌های مساجد جهت تقویت برنامه‌های اوقات فراغت مساجد هماهنگ خواهد شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باید با برنامه‌ریزی مناسب اجرایی شود، خاطرنشان کرد: متولیان طرح اوقات فراغت در راستای رشد شخصیتی جوانان و تقویت روحیه کار جمعی برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید هدفمند باشد و پایان این طرح فعالیت‌ها ارزیابی شود، ابراز کرد: مسئولان در طرح اوقات فراغت باید در راستای رشد شخصیتی، علمی و بصیرتی نوجوانان و جوانان تلاش کنند.

وی خطاب به نوجوانان و جوانان یادآور شد: جوانان و نوجوانان قدر فرصت کوتاه جوانی را بدانند و با برنامه‌ریزی استعدادها و توانایی‌های خود را مدیریت کنند.

ابراهیمی معاون اجتماعی استاندار لرستان هم در این مراسم با تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت‌های مسجد محور، خاطرنشان کرد: نوجوانان باید فرصت جوانی را غنیمت شمرده و برای خود سازی تلاش کنند.

در پایان این مراسم از مدیران کانون‌های فعال در طرح اوقات فراغت تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha