پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
لرستانی

حوزه/ مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان پویایی و زنده بودن مساجد است.

حجت الاسلام علی لرستانی، مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، مساجد را مهم ترین سنگر مقابله و مبارزه با توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب فرهنگی در مساجد و پایگاه های بسیج در مقابل نقشه های شوم دشمن بایستیم.

وی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را پویایی و زنده بودن مساجد دانست و گفت: همان گونه که مساجد خاستگاه پایگاه‌های مقاومت در دوران دفاع مقدس و محل اداره جنگ بود، امروز نیز باید پایگاه‌های بسیج در تمام مساجد آمادگی لازم مقابله با جنگ نرم دشمنان را داشته باشند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل( ع) لرستان با بیان اینکه جذب اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مساجد و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از اهداف مهم بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد است است خاطرنشان کرد : پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان رکنی از ارکان مسجد، نقشی مهم و تاثیر گذار در اعتلای فرهنگی جامعه دارند.

حجت‌الاسلام لرستانی در پایان با اشاره به بهره‌مندی از ایام فراغت تابستان برای تربیت دینی نسل جوان اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: محیط سالم بسیج، همراه با کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مهمترین عواملی است که خانواده ها به آن اعتماد می کنند و باید برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند و این مسئولین بسیج هستند که باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرند و با آموزش های صحیح در جهت جذب این عزیزان به محیط بسیج و موضوعات دینی گامی مؤثر بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha