چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
مسجد آرمانی

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۱ تهران اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمدمتین عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در تهران، در خصوص برنامه‌های انجام شده از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: باتوجه به همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن کریم در مساجد در دستورکار قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم روز طبیعت با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) همزمان شده بود، مطرح کرد: همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه مراسم شهادت امیرالمومنین(ع) در ۶ بوستان برگزار شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۱ تهران با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های انجام شده می‌توان به برگزاری رویداد بزرگ رسانه‌ای اشاره کرد، عنوان کرد: در این رویداد بزرگ نیز بیش از ۳۰۰ نفر از نوجوانان آرمانی منطقه ۲۱ تهران شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اردوی شبی در مسجد با حضور هزار و ۳۰۰ نوجوان در ۲۸ مسجد برگزار شد، خاطرنشان کرد: تمام این نوجوانان پس از احیای شب عید فطر در مسجد، در نماز صبح عید به امامت مقام معظم رهبری حاضر شدند.

عزیزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هزار و ۸۰۰ بن معیشتی میان نیازمندان منطقه ۲۱ توزیع شده است، تصریح کرد: هزار و ۸۸۰ نفر از نوجوانان منطقه نیز در راهپیمایی عبادی سیاسی روز قدس شرکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه جام آرمان در دو بخش خواهران و برادران در چهار رشته و ۱۸ مسجد برگزار شد، یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز سفره‌های افطاری ساده در ۱۵ مسجد منطقه ۲۱ برپا شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲۱ تهران با بیان اینکه در جشن بزرگ امامرضایی‌ها نیز ۷ موکب پذیرایی و فرهنگی برپا شد، گفت: در موکب‌های فرهنگی فعالیت‌های مختلف ازجمله غرفه کودکان و در موکب‌های پذیرایی بیش از پنج هزار پذیرایی میوه و آب‌میوه و بیش از سه هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ نفر از دختران نوجوان آرمانی منطقه ۲۱ در جشن روز دختر ورزشگاه آزادی شرکت کردند، بیان کرد: همچنین جشن روز دختر در منطقه نیز در جوار مزار شهدای گمنام تهرانسر با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دختران آرمانی برگزار شد.

عزیزی با بیان اینکه به مناسبت روز معلم از بیش از ۷۰۰ نفر از معلمان مدارس منطقه ۲۱ تقدیر شد، اظهار کرد: پس از خبر شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه نیز موکب شهدای خدمت در تمام مساجد منطقه برپا شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از دختران و پسران آرمانی منطقه ۲۱ در مسابقه بزرگ قرآن کریم شرکت کردند، مطرح کرد: همچنین همایش بزرگ دانش آموزان منتخب و برتر مدارس منطقه ۲۱ در عرصه قرآن و عترت با حضور ۲۵۰ نفر نیز برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha