جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1165733
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
سوری

حوزه/ مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۴۰ مؤسسه قرآنی در استان لرستان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجید سوری، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف پاسداشت خدمات ۴۰ هزار شهید در کشور در راستای سری طرح های قرارگاه شهید آوینی با هدف نقش مؤثر مؤسسات قرآنی در تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه، طرح تربیت حافظان قرآن کریم به نام ۴۰ هزار شهید قرآنی کشور برگزار می‎ شود.

وی با بیان اینکه این طرح در مرحله اول شامل حفظ ۵ جز پیوسته از قرآن کریم است که هر حافظ یک شهید را به عنوان یار معنوی خود قرار می دهد و از ابتدا تا پایان حفظ قرآن کریم، این مسیر با ارتباط معنوی بین قرآن آموز و شهید اختصاصی، هموارتر و پربرکت‌تر می شود، خاطرنشان کرد: در استان لرستان ۴۰ مؤسسه قرآنی فعال هستند که ۲۵ مؤسسه توانایی فعالیت در زمینه حفظ دارند و آموزش های حفظ در این مؤسسات به حافظان ارائه می شود.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۴۱۹ نفر از فعالان قرآنی در لرستان بیمه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha