پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حاج شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، تداوم گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، بیان داشت: مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی در ۸ تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی حماسه می آفرینند و بار دیگر نقشه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب شایسته و اصلح دو راهبرد اصلی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، افزود: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر مردم نهاده شده و اقتدار جمهوری اسلامی به واسطه مردم است، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، در ۸ تیرماه تولید قدرت ملی می کند و ملت را در چشم جهانیان، مقتدر و عزیز خواهد کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مشارکت حداکثری نشان دهنده مقبولیت نظام است، خاطرنشان کرد: با مقبولیت نظام، تحریم، تهدید و جنگ افروزی دشمن بی اثر و امید در دل دوستان روشن و دشمنان را هم وادار به عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ایران عزیز به جهت دینی، مذهبی و قومی، کشوری متنوع است و مشارکت حداکثری در این تنوع، ایجاد وحدت نموده و همبستگی را نیز به وجود می آورد، اظهار داشت: مشارکت حداکثری که مراجعه به آراء عمومی است، سبب می‌شود که همبستگی و وحدت ملی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه اثر دیگر مشارکت حداکثری تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: شما مشاهده می‌کنید در کشورهای گوناگون همه برای دفاع از مظلوم و برای مقابله با ظالم بلند شده اند و این امر نتیجه حاکمیت گفتمان اسلامی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان با بیان اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات، گفتمان انقلاب اسلامی تداوم یافته و این تداوم گفتمان انقلاب افکار و اندیشه ها و دلها را مجذوب خود نموده و سقوط ظالمان را در پی دارد، بیان داشت: باید مشارکت حداکثری را بر پایه اخلاق مداری، به دور از پرخاشگری و بدزبانی و بعضی بداخلاقی های انتخاباتی تقویت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha