پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کد خبر: 1165379
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
حجت الاسلام مرتضی موحدی

حوزه / امام جمعه اسدآباد، گفت: لازمه انتخاب اصلح در انتخابات این است که قدرت تشخیص داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(عج) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: لازمه انتخاب اصلح در انتخابات این است که قدرت تشخیص داشته باشیم.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: دهه امامت فرصت خاص و ناب است که یکی از بهترین اعمال در آن، گرفتن روزه است.

امام جمعه اسدآباد، با بیان اینکه اینکه گفتیم دپیلماسی التماسی و دیپلماسی انقلابی محترم هستند، به این معنا نیست که هر دو حق باشند، یادآور شد: آن چبزی که صریحاً از دستورات قرآنی استفاده می‌شود، دیپلماسی انقلابی و به حق است و همان است که شهید رئیسی توانست با آن اقتدار نظام را بالا ببرد.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات در اقتدار کشور تاثیر به‌سزایی دارد، یادآور شد: نامزدهای انتخابات که از سوی شورای نگهبان تاییدیه گرفتند، همه محترم هستند اما رأی برای هر کدام‌ متفاوت است، برخی از آنان ادامه راه دولت تدبیر و برخی ادامه راه دولت شهید رئیسی هستند، برخی مبهم هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید عملکرد دولت‌های قبل را برای انتخاب درست بررسی کنیم، ابراز کرد: انتخاب ما اثرگذار است و موظف هستیم هر کدام خوب حرف می‌زنند و خوب هم اجرا می‌کند را به عنوان اصلح انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه یک عده مخالف مذاکره هستند و این دوقطبی غلط است، افزود: دو قطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب هم نداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    خبر کپی است از سایت آوای سیدجمال