پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
مغیثی

حوزه / حجت الاسلام مغیثی گفت: حضور در انتخابات، تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام‌ عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: این قوه ملجا و پناه مظلومان است و یاد شهیدان بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر را گرامی می‌داریم.

وی افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حتی کسانی که انقلاب و اسلام را قبول ندارد در انتخابات شرکت کنند چرا که همه خواهان ایرانی قوی و با عزت هستیم و شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان رجایی و رئیسی است.

امام جمعه نهاوند یادآور شد: حضور در انتخابات، تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی که تبلیغ می‌کنند و ستاد دارند و کسانی که رأی می‌دهند، باید رضای خدا را مدنظر داشته باشند و بر اساس حق و حقیقت قضاوت کنیم و رأی بدهیم.

حجت الاسلام‌ مغیثی ابراز کرد: صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا و با سلاح‌های آن‌ها در حال جنایت در غزه هستند و هزاران کودک و زن بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند، ولی سردمداران اروپا و آمریکا سکوت کردند و حامی صهیونیست‌ها هستند.

وی تأکید کرد: وجدان‌های مردم دنیا بیدار شده ولی حکومت‌های غربی و آمریکایی مشغول کارهای خود هستند، ولی ظلم پایدار نخواهد ماند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: بشریت از ظلم و جنایت بیزار و به دنبال عدالت و انسانیت است و نیاز به منجی و کسی دارد که به این ظلم و ستم پایان دهد و امیدواریم آن روز را درک کنیم.

وی به نقشه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن‌ با سیاه‌نمایی، دروغ و تهمت، ارزش‌ها و نقاط مثبت انقلاب را زیر سوال ببرد، این وظیفه ما است که بیان واقعیت را در دستور کار داشته باشیم.

حجت الاسلام مغیثی ابراز کرد: صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف را جدی بگیریم، این مهم وظیفه شرعی است و باید به فرهنگ تبدیل شود، هرجایی که دیدیم انرژی هدر می‌رود وظیفه داریم تا صرفه‌جویی کنیم.

وی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه مراسم شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله حیدری و چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود که از همشهریان برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha