پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: در عرصه تبلیغات انتخاباتی نامزدها و حامیان آنان نباید به نفع دشمن صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، اظهار داشت: دشمنان در موارد زیادی جامعه تبلیغی را ترور شخصیتی می‌کنند که این نشان از تاثیرگذاری بالای آنان است.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و نام شهید بهشتی، گفت: قوه قضاییه مظهر عدالت ورزی نظام است و ذهنیت جامعه به این قوه باید به عنوان پناهگاه باشد تا حتی چنانچه فردی از شرایط مالی مناسب برای احقاق حق خود برخوردار نبود، به این قوه پناه ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، تأکید کرد: اجرایی شدن سند تحول قوه قضاییه از دستاوردهای مهم و برجسته این قوه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت عید غدیر خم، خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های این مناسبت معنوی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی ابراز کرد: ایران اسلامی در پیچ تاریخی کنونی که جهان استکبار و به‌ویژه رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد، نیازمند برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با حضور و مشارکت حداکثری است.

وی تأکید کرد: انتخابات بزرگ‌ترین مظهر قدرت کشور و مردم است و اکنون دشمن می‌خواهد ببیند بعد از تشییع باشکوه شهیدان خدمت، در انتخابات پیش‌رو چه صحنه‌ای رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: باطل کننده همه این مکرها و حیله‌های دشمنان، حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی ادامه داد: انتخاب اصلح برگزیدن فردی برای حفظ استقلال سیاسی کشور به عنوان آبرو، اعتبار و اراده تعیین کننده نظام در مناسبات بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی باید استقلال سیاسی و اراده تعیین کننده نظام را بشناسد و بتواند در دوران خدمتی خود به مردم، آن را حفظ و ارتقا بخشد.

امام جمعه موقت بوشهر تأکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که توجه به استقلال سیاسی داشته باشد و حرفی که منجر به خدشه‌دار شدن اراده نظام می‌شود، بر زبان نیاورد.

وی عنوان کرد: در عرصه تبلیغات انتخاباتی نامزدها و حامیان آنان نباید به نفع دشمن صحبت کنند، باید از سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام به طور جد اجتناب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی اظهار کرد: نادیده گرفتن پیشرفت‌های کشور و ابراز ناکارآمدی نظام و ایجاد جامعه دو قطبی در موضوع ولایت‌مداری، شایسته نامزد انتخابات نبوده زیرا در موضوع ولایت مردم و ولایت فقیه با یکدیگر هستند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی همواره با همه مذاهب و اقوام نشان دادند، ولایت مدار، متحد و یکپارچه هستند که این همبستگی باید در انتخابات نیز پدیدار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha