پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام مرادپور گفت: یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم، انجام کارهای بزرگ با تکیه بر ارزش‌های انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، «اگر انتخابات پیش رو با شکوه برگزار شود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است، بعد از حادثه شهادت رئیس‌جمهور، مردم اگر جمع بشوند و با آرای بالا مسئول بعدی را انتخاب کنند، انعکاس این موضوع در دنیا یک انعکاس فوق‌العاده خواهد بود.».

وی با بیان اینکه مردم ما علیه رژیمی قیام کردند که کاملاً وابسته به قدرت‌های غربی و به ویژه آمریکا بود، گفت: ملت ما همچنین هشت سال در دفاع‌مقدس از کشور خود دفاع کردند تا یک وجب از خاک آن‌ها به دست دشمن نیفتد تا ایران اسلامی وابسته به هیچ رژیمی نباشد.

امام جمعه ابهر، با تأکید بر اینکه در دولت شهید رئیسی دیدیم که می‌شود با ملاک‌های انقلابی و تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی کارهای بزرگی انجام داد، تصریح کرد: زمانی امور کشور را به برجام گره زده بودند، اما شهید رئیسی ثابت کرد که بدون برجام و وابستگی نیز می‌توان کشور را اداره کرد.

وی با توضیح این مطلب که در حوزه دیپلماسی ثابت شده که اگر با قدرت وارد شده و با قدرت عمل کنیم، موفق‌تر خواهیم بود، ادامه داد: ارباب هیچ‌گاه از نوکر خود نمی‌ترسد و اگر کشوری احساس کند که کشوری می‌خواهد نوکری کند به او اربابی خواهد کرد، شعار انقلابی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است اما برخی‌ها برخلاف همه این شعارها در حال شعار دادن هستند و جمهوریت و اسلامیت را قبول ندارند.

حجت الاسلام مرادپور، با توضیح اینکه جمهوریت مرهون ایستادگی امام(ره) و بقای جمهوریت مرهون مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: مردم در جمهوریت نقش اساسی دارند که این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

وی تأکید کرد: عده‌ای امروز شعار جمهوریت سر می‌دهند، اما این موضوع را قبول ندارند و این‌ها همان کسانی هستند که زمانی علیه جمهوریت شوریدند، وقتی می‌گوئیم شعارهای انقلاب اسلامی، یعنی انقلاب اسلامی تضمین کننده جمهوریت، آزادی و استقلال است.

امام جمعه ابهر، با یادآوری اینکه غدیر مسیر پرافتخاری است، تصریح کرد: این ایام فرصت مناسبی است که علما، مبلغین و صاحبان تریبون به تبیین غدیر و به ویژه موضوع ولایت که یک موضوع بسیار مهم است، بپردازند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت آیت‌الله بهشتی، تأکید کرد: امروز باید به نوعی از شهید رئیسی نیز یاد شود که سالیان طولانی در قوه قضائیه زحمت کشید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha