پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کوهدشت

حوزه/امام جمعه کوهدشت انتخابات را موجب تحول در کشور و یأس دشمنان دانست و گفت: انتخابات نماد و نشانه وحدت ملی و تحقق مردم‌ سالاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: جریان غدیر خم و احیای آن بسیار مهم است، زیرا جز شعائر دین می‌باشد و باید امروز این جریان را به تمام عالم معرفی کنیم.

وی افزود: روز غدیر، بزرگ‌ترین روز در عالم هستی است و فقط یک روز تاریخی نیست، غدیر خم یک اعتقاد، سبک زندگی و فرهنگ ناب به شمار می‌رود و بعثت در واقع شروع همین جریان است و روز عاشورا و قیام امام حسین(ع) تا ظهور امام زمان(عج) برای این روز می‌باشد.

امام‌ جمعه کوهدشت، با اشاره به اهمیت امر ولایت، عنوان کرد: برخی عبادات باید علنی انجام شود، مثل غدیر خم که ظهور و بروز آن اهمیت دارد و ریشه و هویت ملت ما است، پس باید جشن‌های این دهه باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: بی‌شک حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، بسیار راهگشا است و همچون سنگری مستحکم سرنوشت هر ملتی را از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

وی انتخابات را موجب تحول در کشور و یأس دشمنان دانست و گفت: انتخابات نماد و نشانه وحدت ملی و تحقق مردم‌ سالاری است.

حجت الاسلام طهماسبی، با بیان اینکه هر جریانی واجب است در انتخابات حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که مانند شهید رئیسی اهل عمل، مدیریت جهادی و عاشق مردم و انقلاب باشد.

امام جمعه کوهدشت، با اشاره به اینکه دنیا نظاره‌گر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: برخی مسائل کشور را به زلف برجام گره می‌زدند، مذاکره‌ای که واقعی باشد مشکلی نیست، ولی طرف‌های مقابل همواره دروغ می‌گفتند.

وی با قدردانی از خدمات دولت شهید رئیسی در شهرستان کوهدشت، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم سد معشوره هشت درصد پیشرفت داشته و پیشرفت بیمارستان رازی در این دولت به ۵۶ درصد رسیده است، همچنین ۴ هزار تسهیلات مسکن در دولت سیزدهم به مردم اعطا و واریانت چنار چهار خطه کوهدشت به خرم‌آباد نسبت به ۲۰ سال گذشته، در این دولت پیشرفت قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha