چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم به کشور صدمه زده‌ایم و راه نفوذ دشمن را به کشور باز کرده‌ایم، کاندیداها دقت کنند که اقتدار ملی را تضعیف نکنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات بر همه واجب است، چون حضور حداکثری در انتخابات در واقع تقویت هویت، قدرت، اسلامیت، انسانیت کشور و وظیفه شرعی و ملی است.

وی افزود: دشمن با تمام توان در مقابل ایران ایستاده و با تبلیغات در تلاش برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، به کشور صدمه زده‌ایم و راه نفوذ دشمن را به کشور باز کرده‌ایم، کاندیداها دقت کنند که اقتدار ملی را تضعیف نکنند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: این روز به‌عنوان روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی نامگذاری شده، چون مسئله تبلیغ دین و معارف به‌قدری مهم است که پیامبر اسلام(ص) در این راه تا پای جان پیش رفت.

وی با اشاره به نامگذاری یکم تیر ماه به‌عنوان روز اصناف، ابراز کرد: یکی از بزرگترین و موثرترین نهادهای مدنی کشور اصناف است، بنابراین اصناف موضوعات کنترل بازار، رعایت استاندارد و سلامت خدمات و کالا را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه کار این قوه را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: کارکنان دستگاه قضایی باید تلاش کنند مطالبات و انتظارهای رهبر انقلاب را بجا آورند که می‌توان با عفو، گذشت، آرامش و سازش، آگاهی و مشورت گرفتن درباره امور حقوقی از حجم پرونده‌های قضایی کاست.

امام جمعه ارومیه ابراز کرد: با توجه به قرار گرفتن در سالروز بمباران شیمیایی سردشت باید به این نکته توجه کرد که جوامع بین‌المللی مانند مسئله غزه، در مقابل این جنایت نیز تاکنون سکوت کرده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha