پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
انتخابات

حوزه/امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و همچنین مردمی بودن این نظام در میان کشورهای منطقه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و ملی کشورمان در جمعه آینده در انتخابات ریاست جمهوری است، امیدواریم که در این امر به مانند گذشته حماسه ساز شویم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و همچنین مردمی بودن این نظام در میان کشورهای منطقه می‌باشد و همه به این امر افتخار می‌کنیم، بنابراین شایسته است که حضورمان در چنین عرصه‌هایی برای خنثی شدن توطئه دشمنان پرشور و البته با شعور انجام بگیرد.

وی تشریح کرد: از بین ۶ نامزد ریاست جمهوری بی‌شک می‌توان با بصیرت و آگاهی و تحقیق نامزد اصلح‌تر را انتخاب نمود، بنابراین کسی که بگوید در میان این کاندیداها، نامزد اصلح وجود ندارد بی‌شک یا سخن وی از روی بی‌سوادی است و یا اینکه حرف وی مغرضانه می‌باشد.

ماموستا راستی، به تلاش برخی از جناح‌ها و گروه‌ها و همچنین افراد برای کم فروغ کردن این انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از جریانات و افراد که همواره مخالف سربلندی این نظام و ملت بوده و هستند، تلاش می‌کنند که انتخابات در کشور را به حاشیه ببرند تا از آن به سود خود و رسانه‌های همسوی خویش استفاده و بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی نمایند، ولی ملت ایران با حضور حماسی خود جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی آنان خواهد داد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج، اظهار کرد: مردم کردستان در همه ادوار انتخابات، چه انتخابات ریاست جمهوری و چه مجلس و چه شورای اسلامی حضوری حماسی و پرشور داشته‌اند و بی‌شک هشتم تیر ماه امسال نیز مردم کردستان از این آزمون مهم، سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha